تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام طائب:
تکفیری ها ساخته دست اسرائیل هستند
تکفیری‌هائی که در عراق و سوریه به کشتار مردم مشغول هستند ساخته دست اسرائیل غاصب هستند
حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمارگفت: تکفیریهائی که در عراق و سوریه به کشتار مردم مشغول هستند ساخته دست اسرائیل غاصب هستند.

حجت الاسلام مهدی طائب جمعه شب در مراسم به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع یاران انقلاب و رهبری در مسجد خدادادی منطقه کوت عبدالله اهواز افزود: اسرائیل، آمریکا و رژیم آل سعود برای ضربه زدن به شیعیان این گروه تکفیری را ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به موفقیتهای رزمندگان اسلام در برابر تکفیریها در سوریه و عراق افزود: علی رغم حمایت همه جانبه استکبار از این گروه این تکفیریها به همت رزمندگان اسلام روز به روز به نابودی نزدیک تر می شوند.

فرمانده قرارگاه عمار آزادی دو شهر نیل و الزهرا را همانند آزادسازی خرمشهر دانست وگفت: در زمان حاضر رزمندگان سوریه روز به روز به ارتفاعات جولان نزدیکتر شده و هراس را بر دل رژیم اسرائیل وارد می کنند.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن اظهار کرد: عربستان به پشتوانه آمریکا نفس می کشد و اگر آمریکایی ها دست از حمایت عربستان بردارند آن ها حتی پیچ یک هواپیمای جنگی که برعلیه یمن استفاده می کنند را نیز نمی توانند تعویض کنند.

وی با بیان این که آمریکائیها ما را حامی تروریست می دانند افزود: این آمریکائیها هستند که با حمایت از عربستان و تکفیریها در منطقه عملا از تروریست حمایت می کنند در حالی که باید به آنها گفت که ایران در کجای دنیا از تروریستها و تکفیریها حمایت کرده است.

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به کاهش قیمت نفت افزود: کاهش قیمت نفت توسط عربستان و هم پیمانانش با هدف از پا در آوردن نظام مقدس ایران اسلامی است که باید با تدبیر این کاهش قیمت را افزایش داد.

وی به انتخابات خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: کسی که وارد مجلس خبرگان می شود باید رهبر را تعیین کند و در این مجلس مهم باید کسانی وارد شوند که جلوی آمریکا و استکبار بایستند.

وی افزود: فرق بین رهبران الهی و غیر الهی این است که رهبران الهی می دانند چه می خواهند و به چه راهی می روند اما رهبران غیر الهی تیر به تاریکی می اندازند.

حجت الاسلام طائب باتاکید بر آگاهی بالای امام خمینی( ره ) در زمان انقلاب و پس از آن افزود: در زمان انقلاب می دانیم که امام خمینی( ره ) به دنبال چه بود چرا که امام نه به دنبال مسلمان کردن مردم بود و نه با کینه از شاه به مبارزه پرداخته بود بلکه تنها به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ظهور امام مهدی( عج ) بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار