تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز توصیه کرد:
در خرید خوراک و پوشاک عید بیشتر دقت کنید
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از افزایش دو برابری تعداد نیروهای تخصصی بهداشت محیط در سال جدید و تشدید نظارت‌های نوروزی خبر داد
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از افزایش دو برابری تعداد نیروهای تخصصی بهداشت محیط در سال جدید و تشدید نظارت‌های نوروزی خبر داد.

دکتر آرش یلالی اظهار کرد: طرح تشدید مراقبت‌های نوروزی با تمرکز بر نظارت بر مواد غذایی، از 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تا آخر فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی در شهر اهواز تشدید خواهد شد و تیم‌های نظارت در دو نوبت صبح و عصر برای نظارت بر کیفیت و نحوه عرضه مواد غذایی بسیج می‌شوند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز عنوان کرد: برای همه نیروهای بهداشت محیط در مورد نظارت بر مواد غذایی و اماکن عرضه آن به ویژه عمده‌فروشی‌ها، برنامه‌ریزی و تقسیم کار می شود تا سلامت مواد غذایی برای افرادی که در تدارک خریدهای نوروزی هستند، تضمین شود.

یلالی گفت: در آستانه نوروز متاسفانه طمع برخی افراد زیاد می‌شود و مواد غذایی و پوشاک‌هایی که از سال گذشته مانده‌اند یا در طول سال به فروش نرفته‌اند را همراه با مواد غذایی و پوشاک جدید به فروش می‌رسانند.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت در استان خوزستان از جمله شرق اهواز، نیروها و کارشناسان جدیدی در بخش بهداشت محیط استخدام شده‌اند که  تعداد نیروهای تخصصی بهداشت محیط را به دو برابر افزایش داده و موجب می‌شود در سال جدید، مراقبت‌های نوروزی تشدید و با کیفیت بیشتری انجام شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز توصیه کرد: مردم در خرید خوراک و پوشاک در روزهای عید دقت بیشتری داشته باشند و به کیفیت محصولات بیشتر توجه کنند. همچنین افراد در صورت مشاهده نقص کیفیت محصولات و کوچک‌ترین مشکل در کیفیت مواد غذایی، به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه کنند و وضعیت را اطلاع دهند تا اقدامات لازم از سوی مراکز بهداشت انجام شود.

یلالی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت، در تمام مناطق اهواز از جمله کوی‌ رمضان، کوی مدرس، کوی ابوذر و شهرک آغاجاری، مراکز بهداشت و درمان فعال هستند و دسترسی مردم به این مراکز افزایش یافته است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار