تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون پرورش فکری برگزار شد؛
ویژه‌برنامه‌ی «کودک، انقلاب و مسئولین» در امیدیه
ویژه‌برنامه‌ی «کودک، انقلاب و مسئولین» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه برگزار شد
خوزنیوز: ویژه‌برنامه‌ی «کودک، انقلاب و مسئولین» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ منصوره محمدی مسئول کانون شماره یک امیدیه با اعلام این خبر گفت: به همت مربیان پرتلاش کانون ویژه‌برنامه‌ی «کودک، انقلاب و مسئولین» با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان امیدیه و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در کانون شماره یک این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که ویژه‌برنامه‌ی کودک، انقلاب و مسئولین با تلاوت قرآن کریم در قالب اجرای فرشته‌های حامل نور آغاز شد افزود: پس از پخش سرود ملی هنرمندان پنج‌ساله امیدیه‌ای عضو گروه موسیقی بامداد، سرود ای ایران را برای حاضران اجرا کردند.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی علیزاده امام‌جمعه شهرستان امیدیه در سخنان خود معرفی شخصیت امام خمینی (ره) را در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری و ادبی کانون را ارزشمند دانست و تأکید کرد اگر بتوانیم کودکان و نوجوانان را با آرمان‌های امام راحل (ره) آشنا کنیم همین بچه‌ها حافظان این انقلاب خواهند بود.

محمدی در ادامه به سخنان مدیرکل کانون خوزستان اشاره کرد و گفت: غلامرضا شنبدی در سخنان خود با تأکید بر این‌که برنامه‌ریزی‌های خوبی در کانون صورت گرفته که در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان ضمن فضایی شاد در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وقایع این رویداد مهم آشنا شوند.

وی افزود این مدیرکل فرهنگی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کلیه‌ی مسئولینی که در امور فرهنگی با کانون همکاری دارند خواستار تعامل و همکاری بیشتر همه سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان شد.

مسئول کانون شماره یک امیدیه یادآور شد: در این ویژه‌برنامه مسئولین شرکت‌کننده از نمایشگاه کودک و انقلاب که نمونه آثار کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده بود دیدن کردند.
:
:
:
آخرین اخبار