تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده دزفول در مجلس:
مشکلات راه‌اندازی پایانه گل و گیاه دزفول برطرف شد
از طریق احکام قضایی مجوز ساخت پایانه گل و گیاه دزفول از هیئت مدیره سابق سلب شد
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق احکام قضایی مجوز ساخت پایانه گل و گیاه دزفول از هیئت مدیره سابق سلب شد.

عباس پاپی‌زاده با بیان اینکه پیگیری‌های قضایی در مورد دریافت حکم خلع ید هیئت مدیره سابق پایانه گل و گیاه دزفول دریافت شده است اظهار داشت: بیش از 10 سال پیش به منظور ایجاد پایانه‌های گل و گیاه در سطح کشور شهرستان دزفول به دلیل دارا بودن مقامات ارزشمندی در حوزه گل و گیاه، توانست در سال 82 مجوز پایانه گل و گیاه را دریافت کند.

وی افزود: در آن دوران تعدادی سرمایه‌گذار برای پیشبرد هرچه سریعتر این پایانه پیش قدم شدند و سهام این پایانه را دریافت کردند اما متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی در راستای حل یکی از بزرگترین مشکلات حوزه گل و گیاه استان انجام ندادند و این کم کاری‌ها باعث بروز مشکلاتی برای پرورش دهندگان گل و گیاه دزفول و استان شد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حل  این مشکل در صدد برآمدیم که از طریق مراجع قضایی هرچه سریع‌تر وضعیت این پایانه را مشخص سازیم تا اینکه امسال از طریق احکام قضایی مجوز ساخت پایانه از هیئت مدیره سابق سلب شد.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه چند ماهی برای اجرای حکم زمان لازم است اما درصدد دعوت از سرمایه گذاران مطمئن در جهت ساخت هرچه سریعتر پایانه گل و کیاه دزفول هستیم و امیدواریم حقی که سال‌هاست مردم استان وشهرستان دزفول از آن محروم بمانند با نهایت سرعت مهیا شود و مشکلات حوزه گل و گیاه نیز به کار خود خاتمه دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار