تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور گسترده بانوان؛
راهپیمایی حجاب و عفاف در شهرستان شوشتر
راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور گسترده بانوان حوزه علمیه، سازمان‌ها و ارگان‌ها، مدارس و سایر خواهران انقلابی و بسیجی در شهرستان شوشتر برگزار شد
راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور گسترده بانوان حوزه علمیه، سازمان‌ها و ارگان‌ها، مدارس و سایر خواهران انقلابی و بسیجی در شهرستان شوشتر برگزار شد.

راهپیمایی حجاب و عفاف با حضور گسترده بانوان حوزه علمیه، سازمان‌ها و ارگان‌ها، مدارس و سایر خواهران انقلابی و بسیجی در شهرستان شوشتر برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و نوشته هایی درباره حجاب و عفاف، از میدان 17 شهریور تا عباسیه با سردادن شعارهای «چادر حجاب برتر، خشنودی پیامبر ، «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، « حرف امام و رهبر، چادر حجاب برتر» و ... خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شدند.  

نجمه سادات کلانتر در حاشیه مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد:  فرهنگ عفاف و حجاب ریشه در دین و اعتقادات ما دارد اما امروزه متأسفانه تهاجم فرهنگی باعث شده سبک زندگی ایرانی اسلامی با تغییراتی همچون بی‌حجابی و ... روبه‌رو شود.

وی افزود: به‌همین دلیل برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، و ارج نهادن به این فرهنگ والای اسلامی، همچنین اتمام حجت با بدحجاب‌ها این راهپیمایی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران شوشتر با اشاره به دوری از بی‌بند و باری، عدم رعایت حجاب و عفاف تأکید کرد: عفاف و حجاب  از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح پروردگار در قرآن است و باید در جهت ترویج این فرهنگ زیبا که حافظ امنیت زن است بکوشیم.

در پایان بیانیه عفاف و حجاب فاطمی در 7 بند و در راستای دفاع از حریم حجاب و عفاف در جامعه  قرائت شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار