تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه سوسنگرد:
یادواره آیات عظام «کرمی» در سوسنگرد برگزار می‌شود
یادواره آیات عظام محمد و علی کرمی در سوسنگرد برگزار می شود / آیات عظام محمد و علی کرمی دو شخصیت مشهور جهان تشیع و شناخته شده برای تمامی مردم استان و حتی کشور هستند
امام جمعه سوسنگرد گفت: یادواره آیات عظام محمد و علی کرمی در سوسنگرد برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد ساری اصل صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوسنگرد اظهار کرد: آیات عظام محمد و علی کرمی دو شخصیت مشهور جهان تشیع و شناخته شده برای تمامی مردم استان و حتی کشور هستند. بنا به تصمیم شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان تصمیم به برگزاری یادواره این آیات عظام گرفتیم.

وی افزود: با هماهنگی فرماندار، برخی از مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برنامه برگزاری یادواره بزرگداشت این آیات عظام را طراحی کردیم. از تمامی مسئولان شهرستانی نیز تقاضا داریم تا برای برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره نهایت همکاری را داشته باشند. آیت الله شفیعی، کعبی، حیدری و جزایری و همچنین عده ای از علما و شاگردان برجسته این آیات هم مهمانان ویژه یادواره خواهند بود.

امام جمعه سوسنگرد تصریح کرد: این مراسم روز سه شنبه هفته جاری ساعت ۹ صبح در مسجد امام علی (ع) شهر سوسنگرد برگزار می شود. هدف از برگزاری این یادواره، تجلیل از شخصیت علمی، فرهنگی و مذهبی این آیات عظام است.

ساری اصل بیان کرد: بحث پیروزی انقلاب نیز بسیار مهم بوده و باید نسبت به برگزاری برنامه های ایام دهه فجر اهتمام ویژه ای داشته باشیم. انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی دو رکن اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: رسانه ها باید برای مردم و حضور آنها در دو انتخابات سرنوشت ساز پیش رو ایجاد انگیزه کنند.

امام جمعه سوسنگرد تأکید کرد: همه مردم باید تسلیم قانون اساسی به ویژه تصمیم شورای نگهبان باشیم. نباید به خود اجازه زیر سوال بردن تائید یا رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان را بدهیم.

ساری اصل ادامه داد: همه باید هوشیار باشیم و مردم را به اطاعت از قانون اساسی دعوت کنیم. البته افرادی که ردصلاحیت شده اند نیز فرزندان انقلاب محسوب شده و به این معنی نیست که نمی توانند در سنگرهای دیگر ادای وظیفه کنند.

وی یادآور شد: سازمان آب و برق خوزستان باید آب را به صورت عادلانه تقسیم کند و هم اکنون مشاهدات بیانگر این است که در ذخیره آب سد کرخه مشکلی وجود ندارد ولی چرا کشاورزان ما باید در تأمین آب با مشکل مواجه باشند.

امام جمعه سوسنگرد تأکید کرد: اصلا خوبیت ندارد که کشاورزان پایین دستی برای انجام کار ذاتی خود که همان کشاورزی است با کمبود آب مواجه باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار