تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دامداران امیدیه خواستار حل مشکل نقدینگی شدند
نبود نقدینگی و عدم حمایت سازمان جهاد کشاورزی از دامداران امیدیه مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود آورده است که امیدواریم با پیگیری و حمایت این مشکلات حل شوند
مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران امیدیه گفت: نبود نقدینگی و عدم حمایت سازمان جهاد کشاورزی از دامداران امیدیه مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود آورده است که امیدواریم با پیگیری و حمایت این مشکلات حل شوند.

محمد راشدی اظهار کرد: اعتبارات بسیار محدودی در اختیار دامداران این شهرستان قرار می‌گیرد که این مساله مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود آورده است.

وی افزود: نبود کشتارگاه‌های صنعتی در استان نیز یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی مسئولین پیگیری شود تا بخشی از مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

راشدی تصریح کرد: دامداران شهرستان به دلیل کمبود کشتارگاه صنعتی مجبور هستند دام‌های خود را در اختیار دلالان قرار دهند و این دلال‌ها نیز دام‌ها را به استان‌های اطراف می‌برند.

وی گفت: کارخانه‌های شیر نیز مشکلات فراوانی را برای دامداران به وجود آورده‌اند؛ به صورتی که شیر را با نرخ پایین تر از نرخ مصوب دولتی خریداری می‌کنند و مبلغ خریداری شده را پس از گذشت زمان زیادی در اختیار دامدار قرار می‌دهند.

راشدی ادامه داد: گرانی نهاده‌های دامی ‏و کمبود سبوس مشکلات فراوانی را برای دامداران شهرستان به وجود آورده است که باید این مساله پیگیری شود تا سهم سبوس شهرستان افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران امیدیه خاطرنشان کرد: دامداران شهرستان نیاز فراوانی به سبوس و سایر نهاده‌های دامی دارند زیرا به دلیل خشکسالی‌های چند سال اخیر علوفه مورد نیاز دام‌ها بسیار محدود شده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: امیدیه
:
:
:
آخرین اخبار