تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مبلغ غرامت پژو به ایران خودرو بیش از ۲۰۰ میلیون یورو است
مدیر عامل ایران خودرو با اعلام اینکه مبلغ غرامت پژو به ایران خودرو بیش از ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود، گفت: فیات شریک چهارم ایران خودرواست.
 هاشم یکه زارع با حضور در برنامه تیتر امشب دررابطه با دریافت غرامت ایران خودرو ازپژو، اظهارداشت: در قرارداد با پژو یک بسته حمایتی غرامتی تعریف شده که درآن پرداخت نقدی هم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه دربخشی ازاین بسته برروی پلتفرم های روز پژو حساب باز کرده‌ایم، افزود: با استفاده از این پلت فرم‌ها می توانیم محصولاتی با برند ایران خودرو تولید کنیم. البته باید تأکید کنم مبلغی که پژو به عنوان رویالیته از ایران خودرو طلب داشت را تسویه کرده‌ایم.

یکه زارع با بیان اینکه فیات شریک چهارم ایران خودرو است در خصوص مبلغ دقیق غرامت از پژو گفت: مبلغ غرامت پژو به ایران خودرو بیش از 200 میلیون یورو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 2008 اولین محصولی است که پژو در ایران تولید می کند،گفت: پیش بینی می‌کنم در آینده خودروی 301 با قیمت 58 میلیون تومان، 208 با قیمت 68 میلیون تومان و 2008 با قیمت 77 میلیون تومان عرضه شود البته این قیمت در آینده نهایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضرمرجع قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است اما با توجه به صحبت های وزیر صنعت که می گویند سرمایه گذاران خارجی  اعتقاد به تعیین قیمت محصولات در بازارهستند باید دید در آینده چه تصمیمی برای قیمت گذاری محصولات جدید پژو در ایران گرفته خواهد شد.
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار