تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
ضرورت پیگیری مشکل بیکاری فرزندان شهدا
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت پیگیری مشکل بیکاری فرزندان شهدا تاکید کرد
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت پیگیری مشکل بیکاری فرزندان شهدا تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و تعدادی از مسئولان ادارات شادگان با خانواده‌های معظم شهدای شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام خجسته و مبارک دهه‌فجر انجام شد، مسئولان شهرستان ضمن شنیدن نظرات، پیشنهادات و مشکلات مطرح شده توسط خانواده‌های معظم شهدا، توضیحات لازم را ارائه دادند.

معاون فرماندار شادگان در این نشست و دیدار با اعلام اینکه مشکل عمده مطرح شده موضوع اشتغال بوده، بر ضرورت پیگیری مشکل بیکاری فرزندان شهدا تاکید و اظهار کرد: طبق اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در حال حاضر کلیه فرزندان شهدای شادگان که دارای تحصیلات بالای دیپلم هستند شاغل هستند.

نعمت‌الله آلبوغبیش ادامه داد: امنیتی که امروزه با وجود ناامنی کشورهای منطقه در شهرستان، استان و کشور عزیزمان ایران اسلامی حاکم و برقرار است به برکت خون شهدا، ایثارگری و فداکاری رزمندگان و جانفشانی‌های جانبازان است و ما باید با جان و دل قدردان و شکر‌گذار آنها، خانواده‌های معظم و معزز آنها باشیم و از هر گونه اقدام در جهت رفع مشکلات و کمبودهای آنان دریغ نکنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار