تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
هدف شهرداری اهواز رفع محرومیت مناطق محروم است
شهردار اهواز در مراسم افتتاح پروژه های منطقه دو ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا كیانشهر به زیباترین منطقه این شهر تبدیل شود
شهردار اهواز در مراسم افتتاح پروژه های منطقه دو ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا كیانشهر به زیباترین منطقه این شهر تبدیل شود.

سید خلف موسوی افزود: زمین هایی به منظور ساخت مدرسه و مركز بهداشت در این منطقه پیش بینی شده كه سایر دستگاه های مربوطه باید به این مسئله رسیدگی كنند. البته تلاش های بسیاری صورت گرفته تا سرانه های این منطقه افزایش یابد.

وی یكی از اهداف اساسی انقلاب اسلامی را رفع محرومیت با اولویت بندی مناطق محروم برشمرد و تصریح کرد: زنده نگه‌د‌اشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب و حوادث تاریخی که در بهمن 57 رخ داد می‌تواند جوانان و نوجوانان ما را با موجودیت انقلاب آشنا کند.

شهردار اهواز ادامه داد: در سال های ابتدای انقلاب اسلامی همزمان با دستور امام خمینی (ره) در خصوص فعال شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستور فعالیت جهاد سازندگی نیز داده شد که این مسئله به اهمیت بحث سازندگی اشاره دارد و به طور حتم هر مدیری برای آغاز فعالیت های خود باید به قشر مستضعفان توجه كند.



در ادامه این مراسم حجت اسلام والمسلمین كاظم سواری نیز گفت: بهترین فعالیت در راستای پاسداشت انقلاب اسلامی از سوی مردم و مسئولان این است كه به درستی به وظایف خود عمل كنند زیرا این تعامل دو سویه ثمرات ارزنده ای به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: بر اساس گفته بزرگان، انقلاب كردن هنر نیست، بلكه حفظ اصول آن مهم است. بسیاری از انقلاب های شكل گرفته در دنیا پس از گذشت مدتی از مسیر اولیه خود خارج و منحرف شدند.

 سواری تصریح كرد: در صورتی كه بخواهیم نظام خود را استمرار بدهیم باید با اخلاص و ایمان به وظایف خود عمل كنیم و امیدواریم افتتاح این پروژه ها منشاء خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

وی افزود: خداوند نعمتهای زیادی به ما عطاء کرده که مهم ترین آن نظام جمهوری اسلامی است که بر پایه ارزش های الهی، قرآن، سنت پیامبر و ائمه است.

 همچنین در این مراسم آذر زمان پور نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آسایشی که ما داریم مرهون خون شهداست.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تقدیر از متولیان مراکز خدمات دهنده به مردم گفت: مردم تشنه خدمت هستند و احداث این ایستگاه آتش نشانی که تا شعاع 30 کیلومتری نیز عملیات  اطفاء حریق را انجام می دهد موجب ایمنی و آرامش مردم خواهد شد.

وی از کارکنان آتش نشانی را سربازان گمنام که با تمام وجود و متعهدانه به مردم خدمات ارائه می کنند یاد کرد و گفت: این نیروها از منشور اخلاقی و سازمانی خود دفاع می کنند و چه بسیار از این افراد در راه خدمت به مردم جانباز شدند.

زمانپور گفت: باید با هم افزایی منشاء خیر و برکت برای مردم باشیم و از امانتی که مردم به ما سپرده اند سربلند بیرون بیاییم.

وی همچنین از تلاش ها و زحمات روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز تقدیر و تشکر کرد.
:
:
:
آخرین اخبار