تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید صلاحیت ۲۳ نامزد انتخاباتی مجلس در شوشتر
براساس نتیجه اعلام شده توسط شورای نگهبان 23 داوطلب مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند در مرحله رسیدگی به اعتراضات تایید صلاحیت شدند
فرماندار شوشتر گفت: براساس نتیجه اعلام شده توسط شورای نگهبان 23 داوطلب مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند در مرحله رسیدگی به اعتراضات تایید صلاحیت شدند.

حیدر نجفی فر روز یکشنبه اظهار کرد: در مجموع از 33 داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند 23نفر تایید صلاحیت شدند.

حیدر نجفی فر تصریح کرد: 15نفر تایید شده قبلی در هیات نظارت مجددا تایید و از 9نفر عدم احراز در این هیات ،صلاحیت هفت نفر تایید و از 9نفر رد صلاحیت شده مراحل قبلی، تنها یک نفر تایید گردید.

وی افزود:ب ر این اساس از 33دواطلب ثبت نام شده 23 نفر تایید و 10 نفر رد صلاحیت شده اند.

نجفی فر ادامه داد: براساس اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات آن عده از دواطلبانی که صلاحیت آن ها در مرحله قبلی تایید و براساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد گردیده، می توانند با استناد به تبصره 3از بند 2واحد مجمع تشخیص مصلحت نظام ظرف مدت سه روز از تاریخ 17 بهمن در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج بلوار هجرت ،میدان شهید مطهری ورزشگاه تختی و در استان ها به دفاتر نظارت و بازررسی بر انتخابات استان مربوطه مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل رسید دریافت کنند.

حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار