تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان رقابت کاراته‌کاهای کشور در خوزستان
تیم‎های برتر رقابت‌های قهرمان قهرمانان کاراته کشور و انتخابی مسابقات جهانی ژاپن که به میزبانی خوزستان برگزار شد، مشخص شدند
تیم‎های برتر رقابت‌های قهرمان قهرمانان کاراته کشور و انتخابی مسابقات جهانی ژاپن که به میزبانی خوزستان برگزار شد، مشخص شدند.

علی میرزاافشار، مسوول کسب سوکیوکوشین هیات کاراته استان در بخش مردان اظهار کرد: این پیکارها جمعه (شانزدهم بهمن‎ماه) به میزبانی خرمشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات 106 کاراته‌کا در سه رده سنی امید، بزرگسالان و پیشکسوتان، در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر رقابت کردند.

مسوول سبک سوکیوکوشین هیات کاراته خوزستان در بخش مردان بیان کرد: در رده سنی امید بخش کومیته، تیم‌های منطقه آزاد خرمشهر، ملی‎حفاری اهواز و مرکزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان، ملی‌حفاری اهواز اول شد و تیم‌های منطقه آزاد خرمشهر و فارس نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

میرزاافشار اضافه کرد: در رده سنی پیشکسوتان این بخش نیز، تیم‌های منطقه آزاد خرمشهر و مرکزی به ترتیب به عناوین اول و دوم دست یافتند و خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به رقابت‌های بخش کاتا نیز گفت: در رده سنی امید این بخش، اصفهان اول شد، منطقه آزاد اروند خرمشهر در رده دوم جای گرفت و مرکزی نیز سوم شد.

مسوول سبک سوکیوکشین هیات کاراته خوزستان در بخش مردان عنوان کرد: در بخش بزرگسالان نیز، تیم‎های مرکزی، تهران و ملی‌حفاری اهواز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: تیم‎های قم، مرکزی و اصفهان نیز به ترتیب به عنوان تیم‌های اول تا سوم رده سنی پیشکسوتان بخش کاتا انتخاب شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار