تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی و مردم؛
مراسم سومین روز شهدای حرم خوزستانی برگزار شد
مراسم سومین روز شهادت 9 مدافع حرم خوزستانی با حضور مردم و مسئولان در اهواز برگزار شد
مراسم سومین روز شهادت 9 مدافع حرم خوزستانی با حضور مردم و مسئولان در اهواز برگزار شد.

مراسم سومین روز شهادت 9 سرباز مدافع حرم اهل‌بیت (ع) ظهر امروز با حضور عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان اداری و انتظامی و مردم شهیدپرور در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام میراحمد در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهدا و رشادت‌های آنها اظهار کرد: بعضی مواقع ارزش‌های مجالس شهدا مورد غفلت قرار گرفته و مجالس آنها به ختم تبدیل شده و این در حالی است که باید با افسوس خوردن به‌حال آنها خود را در این مجالس مهمان دانست.

وی با بیان اینکه دعاهای مستجاب شده شهدای مدافع حرم آنها را به آرزوی خود رساند، افزود: لازم است نسل امروز با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند زیرا خلاف این خیانت به آیندگان است.

حاجتی با اشاره به اینکه تدابیر صحیح امام راحل باعث به‌دست آمدن انقلاب شد، گفت: مردم باید با هوشیاری بدانند که مخالفان می‌خواهند با معامله‌گری سعی در حل همه چیز کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی، احمد مجدی، رضا عادلی، حبیب رحیمی‌منش، داوود نری‌میسا، علیرضا حاجیوندقیاسی، علی حسینی‌کاهکش، احمد الیاسی، محمودمراد اسکندری 9 شهید خوزستانی بودند که چند روز پیش به‌دست تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسیدند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهدای مدافع حرم
:
:
:
آخرین اخبار