تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با هفتمین روز از دهه فجر؛
پروژه‌های بیمارستان امام اهواز به بهره برداری رسید
از جمله پروژه هایی که در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح آن بوده ایم بخش هایی چون آنژیوگرافی، مراقبت های ویژه نوزادانNICU، جراحی فک و صورت، پوست، دیالیز صفاقی و نمازخانه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز است
خوزنیوز: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه های آماده افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز با حضور دکتر نادر صاکی معاون توسعه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بهره برداری رسید.

پروژه‌های بیمارستان امام اهواز به بهره برداری رسید

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر نادر صاکی، معاون توسعه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین افتتاح پروژه های بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: در تلاشیم همچنان با افتتاح پروژه های جدید و گسترش ظرفیت ها، مشکلات استان خوزستان را در بخش درمان کاهش دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شیوع بیماری های غیرواگیر در کشور افزایش یافته، گسترش ظرفیت ها برای پذیرش این بیماران و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه، یکی از اولویت های وزارت بهداشت است، لذا در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان ارتقای بخش های درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح تحول نظام سلامت در تمامی ابعاد درمان، آموزش و پژوهش پیش رفته است، تجهیز و گسترش ظرفیت های درمانی به عنوان یکی از اولویت ها تشخیص داده شده و با حمایتی که از اجرای پروژه ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت انجام شد، شاهد افتتاح و راه اندازی پروژه های خوبی در سطح استان هستیم.

معاون توسعه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: از جمله پروژه هایی که در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح آن بوده ایم بخش هایی چون آنژیوگرافی، مراقبت های ویژه نوزادانNICU، جراحی فک و صورت، پوست، دیالیز صفاقی و نمازخانه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز است که در مدت زمان بسیار کوتاه و با فعالیت های چشمگیر مسئولان بیمارستان، عملیات بهسازی آنها به ثمر رسیده است.

صاکی اظهارکرد: امسال در دهه مبارک فجر 126 پروژه در واحدهای تابعه در سراسر استان خوزستان در حوزه سلامت افتتاح خواهد شد که عمده این پروژه ها در بخش های درمان و بهداشت است و همه این تلاش ها و خدمات در جهت افزایش رفاه مردم و کاهش معضلات بیماران در ارتباط با حوزه درمان تعریف شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان در همه استان متمرکز است و تنها مخصوص شهر اهواز نیست و تمام بیمارستان های دانشگاهی را در بر می گیرد، همچنین گسترش فضاهای درمانی در بیمارستان ها و مراکز شهری همچنان ادامه دارد، بنابراین به دنبال این توسعه، مراجعات به مرکز استان نیز کاهش می یابد.
 
همچنین دکتر کامبیز معصومی رئیس مرکز آموزشی- درمانی امام خمینی (ه) اهواز در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این پروژه ها در راستای اجرای مفاد طرح تحول نظام سلامت شامل بازسازی و تجهیز بخش آنژیوگرافی، بازسازی و تجهیز بخش مراقبت های ویژه نوزادان(NICU)، بازسازی و تجهیز بخش جراحی فک و صورت، بازسازی و تجهیز اتاق تست خواب ریه، بازسازی و تجهیز بخش پوست، بازسازی و تجهیز بخش دیالیز صفاقی و تعمیر و تجهیز نمازخانه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز می باشند.

معصومی افزود: برنامه ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی یکی از مفاد اجرائی طرح تحول نظام سلامت است که شامل محورهایی از جمله بهبود و توسعه و بهبود فضای فیزیکی بخش های درمانی، توسعه تجهیزات پزشکی، توسعه نیروی انسانی و اصلاح مدیریت فرآیندهاست.
:
:
:
آخرین اخبار