تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره شهدای شهرداری اهواز برگزار می شود
به منظور پاسداشت رشادت‌ها و جان فشانی های دلیر مردان دوران دفاع مقدس ، یادواره شهدای شهرداری اهواز 27 بهمن ماه برگزار می شود
به منظور پاسداشت رشادت‌ها و جان فشانی های دلیر مردان دوران دفاع مقدس ، یادواره شهدای شهرداری اهواز 27 بهمن ماه برگزار می شود.

سالیان زیادی است که از دوران دفاع مقدس می گذرد. سال‌ها در پی هم می آیند و میروند. انسان‌های بسیاری پای در عرصه وجود گذاشته و به نسبت کسانی هم رخت آخرت برتن می کنند. ولی در این میان کسانی هم هستند که امروز جسمشان در بین مانیست ولی یادو خاطره شان از اذهان دور نخواهد شد. کسانی که با شیرین ترین متاعی که از طرف خداوند به آنان عطاشده به دفاعی جانانه از میهن پرداخته اند تاشرح دلاوری هایشان تا همیشه ی تاریخ ماندگار و جاویدان بماند.

دلیرمردانی که اگر کمر همت نمی بستند و به دفاع از میهن نمی پرداختند هیچ بعید نبود که امروز وجبی از خاک خوزستان باقی نمانده باشد.زنده نگهداشتن و پاسداشت این مردان مرد که امنیت امروز جان و مال وناموسمان را مدیون آنانیم برعهده و وظیفه ماست. در همین راستا شهرداری اهواز که نقش بسیار موثری در دوران دفاع مقدس داشته و شهیدانی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است در نظر دارد که یادواره شهدای شهرداری را در بهمن ماه امسال برگزار نماید.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برگزاری این یادواره گفت: 27 بهمن ماه ساعت 30/9 صبح اولین یادواره شهدای شهرداری اهواز در تالار مهتاب برگزار می شود. این یادواره با حضور و سخنرانی آیت ا... صدیقی امام جمعه موقت تهران ، اجرای نظام اسلامی مجری توانمند کشوری و حضور خانواده های محترم و معزز شهدا و سایر مقامات استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و گفت: شهرداری اهواز در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور فعال در جبهه های جنگ و اقدامات عمرانی ، 20 شهید را نیز تقدیم کشور نموده است.   
:
:
:
آخرین اخبار