تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با همکاری کانون و آموزش و پرورش؛
طرح «ترنم رویش» در مدارس راهنمایی شوش آغاز شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح «ترنم رویش» را در مدارس راهنمایی شهرستان شوش آغاز کرد
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح «ترنم رویش» را در مدارس راهنمایی شهرستان شوش آغاز کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ زینب چمانی مسئول کانون شوش با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش طرح «ترنم رویش» را در برخی از مدارس راهنمایی شهرستان شوش برگزار می‌کند.

وی پیرامون ترنم رویش توضیح داد: در این طرح مربیان کانون با حضور در مدارس مشخص شده اقدام به برگزاری کلاس‌های نقاشی، طراحی، عکاسی، خوشنویسی، سفالگری، معرفی و بحث کتاب و کارگاه شعر و داستان می‌کنند.

چمانی با اشاره به این‌که این طرح همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شوش آغاز شده است افزود: در مراسم آغازین این طرح، لیلا چنانی پور مربی هنری کانون شوش با حضور در مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی، کارگاه سفالگری را در ساعت هنر دانش آموزان این مدرسه برگزار کرد.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: در این فعالیت دانش آموزان ساخت گلدان را به شیوه مفتول گلی فراگرفتند.

وی یادآور شد: این طرح باهدف معرفی فعالیت‌های کانون و جذب عضو نوجوان و ارتباط بهتر مدارس راهنمایی و کانون برگزار شده است.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر شوش، یک مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار