تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خسارت 10 میلیاردی بارندگی‌ها به جاده‌های خوزستان
بارندگی‌های امسال تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان خسارات به ابنیه فنی، آب‌روها، پل‌ها و جاده‌های استان به خصوص راه‌های روستایی وارد کرده است
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی‌های امسال تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان خسارات به ابنیه فنی، آب‌روها، پل‌ها و جاده‌های استان به خصوص راه‌های روستایی وارد کرده است.

محسن یوسفی اظهار کرد: بخشی از خسارات وارد شده به جاده‌های استان را در حد توان و برای ایمنی در تردد و حل مشکل موقت تردد، تعمیر و بازسازی کرده‌ایم تا مشکلی در عبور و مرور در جاده‌های استان به وجود نیاید.

وی افزود: در محل‌هایی که خسارات به صورت جدی بوده است برای تعمیر اساسی آن‌ها نیازمند تامین اعتبار هستیم تا جاده‌ها را به حالت مطلوب خود بازگردانیم و تعمیرات اساسی را در آن‌ها اعمال کنیم.

یوسفی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در تردد خودروها در محورهای استان وجود ندارد و تردد در همه محورهای استان به خوبی در حال انجام است.

مدیرراهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اتمام عملیات تعمیر پل خیرآباد واقع در محور بهبهان به سمت چهار محال و بختیاری عنوان کرد: این پل به دلیل تعمیرات با محدودیت ترافیکی مواجه شده بود که بازگشایی شده و همه خودروها می توانند از این محور عبور کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار