تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۶۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
۱۴۲۰ روستای کشور امروز به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند
امروز پروژه‌های وزارت ارتباطات در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند و به علاوه ۱۴۲۰ روستا نیز که به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند را رونمایی می‌کنیم
۱۴۲۰ روستای کشور امروز به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوندوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز پروژه‌های وزارت ارتباطات در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند و به علاوه ۱۴۲۰ روستا نیز که به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند را رونمایی می‌کنیم.

محمود واعظی اظهارداشت: در سفر قبلی که به استان خوزستان آمدیم مسئولان استان مطرح کردند که زیرساخت‌های این استان در زمینه فناوری اطلاعات ضعف‌هایی دارد.

وی افزود: در آن سفر در شورای اداری استان خوزستان قول و قراری مبنی بر توسعه این زیرساخت‌ها مطرح کردیم و همکاران من در این مدت کارهای بسیار خوبی را انجام دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هم در زمینه فیبر نوری و هم شبکه انتقال و شبکه اینترنت استان خوزستان و همچنین برای گسترش نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجموعا 820میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح این طرح‌ها در خوزستان گفت: امروز ما خوشحال هستیم که این پروژه‌ها در خوزستان به بهره برداری می‌رسند و به علاوه 1420 روستا نیز که به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند در خوزستان رونمایی می‌شود.

محمود واعظی وزیر ارتباطات امروز برای انجام یک سفر یک روزه و افتتاح چندین طرح ارتباطی و زیرساختی به استان خوزستان سفر کرده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار