تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت ایام الله فجر انقلاب
مراسم ازدواج ۳۵ نو‌‌‌عروس مددجو در رامشیر برگزار گردید
موسی حاجی زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامشیر از برگزاری جشن بزرگ ازدواج آسان برای تعداد ۳۵ زوج جوان تحت حمایت این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
حاجی زاده هدف از اجرای این جشن را ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان عنوان کرد و افزود : در این جشن مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به تعداد ۳۵ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد اعطاء گردید.
موسی حاجی زاده در ادامه از ارائه آموزش های لازم به نوعروسان تحت پوشش خبر داد و بیان کرد : کمیته امداد شهرستان رامشیر با استفاده از مربیان مجرب به هر نوعروس آموزش های مربوط به همسرداری ، بهداشت روانی ، بهداشت فردی ، پیشگیری از اعتیاد و اصول اعتقادی را با بهره گیری از آموزه های دین اسلام ارائه می دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آسان بین جوانان در کنار تحکیم خانواده از اهداف کمیته امداد است از کمک و همیاری خیرین در تأمین کمک هزینه جهیزیه تقدیر و تشکر کرد و اضافه نمود : تمامی زوج های جوان باید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را به عنوان الگوهای برتر و شایسته در زندگانی شان قلمداد کنند.
حاجی زاده در پایان افزود: این دومین جشن ازدواج آسان کمیته امداد رامشیر در سال جاری است و از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به ۹۷ زوج جوان تحت حمایت پرداخت شده که ۱۹۵ میلیون ریال آن از طریق مشارکت خیرین در قالب طرح کوثر بوده است.

:
:
:
آخرین اخبار