تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در خوزستان راه اندازی خواهد شد
بخش آی سی یو بیمارستان شفا اهواز با 17 تخت بستری به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت
خوزنیوز: بخش آی سی یو بیمارستان شفا اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر بیژن کیخایی رئیس بیمارستان شفا روز دوشنبه 19 بهمن ماه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، افتتاح و به بهره برداری رسید.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در خوزستان راه اندازی خواهد شد

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر اسماعیل ایدنی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک و فرخنده فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: بیمارستان شفا تنها مرکز ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران سرطانی در استان خوزستان است که علاوه بر پذیرش درمان هم استانی های عزیز، پذیرای هموطنان عزیزمان از استان های همجوار نیز می باشد.

ایدنی ادامه داد: بعضی از بیماران مبتلا به سرطان نیاز به بستری های طولانی مدت و دریافت خدمات ویژه دارند که با توجه به محدودیت بخش‌های ویژه این بیمارستان، بعضا بیماران برای مدت طولانی در صف انتظار برای بستری شدن منتظر می ماندند که با افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان شفا، 17 تخت بستری جدید به ظرفیت پذیرش بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان اضافه شد. همچنین توسعه بخش های شیمی درمانی و سرپایی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به اعتبار ساخت این بخش اشاره کرد و گفت: برای افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان شفا، اعتباری بالغ بر هفده میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی و برای خرید تجهیزات، اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم با افتتاح این بخش، بسیاری از نیازمندی‌های بیماران مبتلا به سرطان مرتفع گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: در آینده نزدیک و در راستای افزایش ظرفیت ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، با راه اندازی مراکز تیپ دو و تیپ سه درمان بیماران سرطان، یک مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار