تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار زمین فوتبال استاندارد در اهواز احداث می‌شود
با پیگیری شهردار و شورای شهر اهواز برای اولین بار در کشور چهار زمین فوتبال با ابعاد استاندارد در اهواز اجرا می شود
صبح امروز و همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح 12 زمین ورزشی چمن مصنوعی با حضور شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان برگزار شد.

این 12 زمین ورزشی در مناطق مختلف کلانشهر اهواز از جمله در کوی پردیس، اتوبان گلستان، منبع آب، عامری، بلوار امام خمینی(ره) شرقی، سیصد دستگاه، زردشت، کیانشهر، کوی ایثار، خیابان الهادی، زوئیه و ملی راه به بهره برداری رسیدند.

صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در آیین بهره برداری از این زمین های چمن اظهار داشت: یکی از مظاهر اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز به منصه ظهور رسیده و با پیگیری نمایندگان مردم و شهردار شاهد بهره برداری از 12 مجموعه ورزشی چمن مصنوعی، چندین زمین ورزشی مصنوعی با استاندارد های لازم در دوره چهارم شورا هستیم که تا کنون شمار آن به بیش از 40 مجموعه رسیده است.

صفری عنوان کرد: با پیگیری شهردار و شورای شهر اهواز برای اولین بار در کشور چهار زمین فوتبال با ابعاد استاندارد در اهواز اجرا می شود که برای نخستین بار است که زمین‌هایی با این ابعاد توسط یک شهرداری کشور اجرا می شود.

وی ساخت این مجموعه های ورزشی را در راستای افزایش سرانه های ورزشی تفریحی برای جوانان اهواز عنوان کرد و گفت: در مناطق یک، چهار و سه نیز زمین های دیگری در دست اجراست که تا شش ماه آینده به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ضمن قدردانی از زحمات شهردار اهواز و اعضای شورای شهر در راستای افزایش فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر،  افزود: در این دوره شش فرهنگسرا در اهواز در حال اجراست و این مسئله نشان می دهد شهرداری نه تنها یک نهاد صرفا خدماتی نیست بلکه  نهادی مهم در جهت ارتقای فرهنگی شهروندان است.

وی ساخت این مجموعه های ورزشی را در راستای افزایش سرانه های ورزشی تفریحی برای جوانان اهواز عنوان کرد و گفت: در مناطق یک، چهار و سه نیز زمین های دیگری در دست اجراست که تا شش ماه آینده به بهره برداری می رسد.

محمد صفری ضمن اشاره به مشکل کمبود زمین اظهار امیدواری کرد: سایر نهادها نیز به کمک شهرداری بیایندتا بتوانیم  برای همه محلات یک زمین ورزشی استاندارد احداث نماییم.

وی در پایان از شهروندان اهوازی خواست که از این مجموعه های ورزشی به درستی استفاده و نگهداری کنند زیرا این طرح ها با پول خودشان ساخته شده است.



 در ادامه هدایت ممبینی عضو شورای شهر گفت: در شهرداری اهواز علاوه بر خدمات عمرانی و فعالیت های خدماتی در شهر مدتی است این مجموعه وارد فعالیت های ورزشی شده است که این می تواند نویدی برای شهر اهواز باشد و اصحاب رسانه نیز می بایست در به تصویر کشیدن این زحمات کوشا باشند. وی همچنین از اهمیت ورزش در شهر اهواز که شهری صنعتی است نکاتی را بیان نمود.

رضوی دیگر عضو شورا گفت: با توجه به ایام پر برکتی که در آن هستیم پروژه های متعددی افتتاح می شود و این از برکات ایام دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی است.

زیبا صالح پور با اشاره به اینکه زنان 50 درصد جمعیت شهر را به خود اختصاص می دهند افزود: ساخت مجموعه ورزشی برای مردان اقدام بسیار خوبی است اما فراموش نکنیم که زنان و دختران این شهر هم نیاز به زمین ورزشی دارند.

وی گفت: اگر چه با ساخت پارک های بانوان در اهواز وضعیت اماکن مخصوص بانوان نسبت به گذشته بهتر شده اما اینها برای جمعیت زنان کافی نیست.

حسین حیدری دیگر عضو شورای شهر در خصوص رویکردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز در دوره چهارم  اظهار داشت: از بدو تشکیل شورا در دوره چهارم بنا را بر آبادانی شهر و توسعه زیرساخت های شهری و فرهنگی گذاشتیم و این امر موجب شد تا با مصوبات انجام شده و با تلاش روز افزون مجموعه شهرداری موفق به توسعه شهری در ابعاد مختلف شویم.
:
:
:
آخرین اخبار