تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی خوزستان تا پایان سال
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، برنامه‌های این هیات را تا پایان سال 94 تشریح کرد
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان، برنامه‌های این هیات را تا پایان سال 94 تشریح کرد.

حمید سالمی اظهارکرد: هیات استان چندین برنامه را در نیمه پایانی بهمن‌ماه و اسفندماه سال جاری پیش‌رو دارد و تمام تلاش‌مان این بوده است که در سال 94 بتوانیم ورزش‌های همگانی استان را گسترش دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو این هیات، گفت: اعزام گروه 60 نفری گردشگری به استان همدان در 20 بهمن، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت به مناسبت دهه فجر در 21 بهمن‌ماه و پیاده‌روی سالمندان اهواز در پارک شهیدسبحان در 23 بهمن‌ماه از جمله برنامه‌های پیش رو هیات هستند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان افزود: میزبانی جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی کشور در رشته‌های طناب‌کشی، دارت، پرتاب توپ در حلقه و دوی 5 کیلومتر در 28 و 29 بهمن‌ماه، برگزاری پنج کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی در بخش آقایان و بانوان در تاریخ‌های هشتم و چهاردهم اسفندماه و میزبانی مسابقات فریزبی کشور در 12 اسفندماه، دیگر برنامه‌های هیات تا پایان سال جاری هستند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیات استان و پیشبرد اهداف در سال 94، گفت: البته ما به اقدامات‌مان در سال جاری بسنده نمی‌کنیم و تلاش‌مان این است که فعالیت‌های‌مان در سال 95 بیشتر شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار