تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه صنایع دستی در اهواز برپا می‌شود
دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در استان خوزستان و به مرکزیت شهر اهواز برگزار از 21 تا 25 بهمن 94 برگزار می‌شود
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی خوزستان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: تدارک لازم برای این نمایشگاه بزرگ در نظر گرفته شده است.

نسرین غزنوی اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران در استان خوزستان و به مرکزیت شهر اهواز برگزار از 21 تا 25 بهمن 94 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود و بازدید همه روزه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم آزاد است.

او خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 202 غرفه با حضور 250 صنعتگر صنایع دستی از سراسر کشور و خوزستان برگزار می‌شود و تلاش داریم تا شرایط برای بازدید عموم به نحو مناسبی فراهم شود.

غزنوی گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی نیز برگزار می‌شود که همه ساله این جشنواره با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان مواجه می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی خوزستان افزود: تلاش شده است تا در این نمایشگاه صنایع دستی مصنوعات شاخص شهرهای استان خوزستان نیز شرکت داشته باشند و ارایه مصنوعات با کیفیت و دارای اصالت و هویت خوزستانی بسیار مد نظر بوده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور کارشناسانی از سازمان میراث فرهنگی کنترل کیفیت می‌شود و مراسم افتتاحیه آن روز چهارشنبه عصر راس ساعت 16 در محل برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابک قبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
خورستان خوب نمایشگاه که کمک کنید؟
:
:
:
آخرین اخبار