تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیست دو میدانی ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر بهره برداری شد
پیست دو میدانی ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر روز دوشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری شد
پیست دو میدانی ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان خرمشهر روز دوشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری شد.

امین صابری رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در خصوص جزئیات این طرح، افزود: پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت نفت و گاز اروندان بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پیست، بیش از 50 دونده خرمشهری می توانند تمرینات خود را در این زمین پیست انجام دهند.

صابری همچنین با بیان کسب رکورد کشوری در خرمشهر گفت: دوندگان خرمشهری دو رکورد کشوری در سال 93 کسب کردند و تیم دونده خرمشهر نیز سال 94 با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان نماینده خوزستان در لیگ کشور انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت:تیم دو میدانی شهر به دلیل وجود استعدادهای فراوان و مربیان متخصص و دلسوز و همچنین حمایت های همه جانبه مسئولان تربیت بدنی آموزش و پرورش و حمایت های مالی سازمان منطقه آزاد اروند همواره توانسته است بر روی سکوی قهرمانی استانی قرار گرفته و در مسابقات لیک استان مقام های برتر کسب کند.

صابری افزود:امیدواریم با تمرین و تلاش های تیم دونده خرمشهر شاهد افزیش تعداد مدال آوری در این شهرستان باشیم.

ورزشگاه 15 هزار نفری خرمشهر در زمینی به وسعت 14 هکتار در دست ساخت است که دو هکتار آن زمین چمن و ساختمان های جانبی و مابقی، محوطه و پارکینگ می باشد.

این ورزشگاه قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

ساخت این ورزشگاه تاکنون به پیشرفت فیزیکی 91 درصدی رسیده است.

مقرر شده است که این ورزشگاه تا پایان سال جاری تکمیل شده و پیش از برگزاری مسابقه فینال جام حذفی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، آماده بهره برداری شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار