تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعتبار بیش از 14 میلیارد ریال
3 پروژه کشاورزی در اندیمشک افتتاح شد
همزمان با ایام‌الله دهه فجر سه پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از 14 میلیارد ریال در اندیمشک افتتاح شد
همزمان با ایام‌الله دهه فجر سه پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از 14 میلیارد ریال در اندیمشک افتتاح شد.

عصر امروز و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سه پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث یک واحد مرغداری 20 هزار قطعه‌ای و دو پروژه آبیاری تحت فشار است.

محمدجعفر آفرین افزود: مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه‌ای با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده، که موجب اشتغال‌زایی برای 14 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مرغداری که در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع احداث شده است ظرفیت تولید 200 هزار تن گوشت سفید را در سال دارا است.

این مسئول در ادامه گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در 65 هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی این شهرستان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری است.

آفرین یادآور شد: هدف از اجرای این طرح‌های آبیاری تحت فشار استفاده بهینه از آب، افزایش محصول در واحد سطح، جلوگیری از روان آب و تخریب و شست‌وشوی خاک، کاهش مصرف برق و کاهش هزینه‌های کارگری است.

وی در پایان بیان کرد: این دو پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 100 میلیون ریال به‌همراه سهم آورده کشاورزان به اجرا در‌ آمده است.

شهرستان اندیمشک دارای 56 هزار هکتار اراضی کشاورزی آبی و دیم است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار