تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌مناسبت دهه مبارک فجر
جشنواره غذاهای محلی در امیدیه برگزار شد
جشنواره بومی محلی شهرستان امیدیه با حضور مردم این شهرستان برگزار شد
جشنواره بومی محلی شهرستان امیدیه با حضور مردم این شهرستان برگزار شد.

به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، جشنواره غذاهای سنتی و محلی اقوام مختلف ایرانی با حضور امام جمعه شهرستان، مدیران و مسئولان اجرایی امیدیه، هنر آموزان و هنرمندان شهرستان در محل اداره فنی و حرفه‌ای امیدیه برگزار شد.

در این جشنواره، بخشی از صنایع دستی و گردشگری هنرمندان امیدیه شامل لباس‌های محلی، گلیم بافی، شمع‌سازی، منبت کاری، کیف‌دوزی،چرم دوزی، پوشاک، تابلو فرش، طراحی و دوخت لباس اصیل ایرانی و اسلامی، معرق کاری ساقه گندم، حجم سازی با خمیر سنگ، توری بافی و ..  از جمله آثار به نمایش گذاشته بود که مورد بازدید علاقمندان و مسئولان قرار گرفت.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای امیدیه با حضور در این جشنواره اظهار داشت: هنر یکی از نعمت‌هایی است که خداوند در وجود هر فرد قرار داده است و بهترین عمل انسان‌ها آن است که با بهره‌گیری از نعمت های الهی، قدر‌دانی خود را به‌جا آوردند.

حبیب غفاری تصریح کرد: اداره فنی و حرفه‌ای امیدیه در دو بخش خانم‌ها و آقایان با بیش از 120 هنرآموز در حال فعالیت‌ است.

وی افزود: بیش از 15 آموزشگاه فعال و دارای مجوز در بخش بانوان و آقایان با بیش 250 هنرآموز فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای را پشت سر می‌گذارند.

وی در پایان یادآور شد: اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان امیدیه با دارا بودن کادری مجرب و متخصص، آمادگی آن را دارد تا به‌صورت رایگان به عموم شهروندان آموزش دهد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز به 10 اثر برتر هدایای نفیسی اهدا شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار