تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه ارشاد خوزستان به مناسبت 22 بهمن
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این شرح است:

«به نام یگانه دادار هستی

٢٢ بهمن رای اعتماد مردم به اسلام و احکام قرآن و بازگشت مردم به گمشده‌ دیرینه خود بود که در رهبری و رهنمود روحانیت اصیل اسلامی متجلی شد.

راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله ٢٢ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

بی‌شک ملت هوشیار و خستگی‌ناپذیر ایران با حضور چشمگیر خود در این روز مبارک که پایان استبداد سیاه و آغاز شکوفایی نهضت بیدارگر امام خمینی(ره) است، تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان می‌آفریند. حضور الهام‌بخش مردم متعهد و انقلابی نمایان‌گر اعتقاد راسخ به باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه است.

هر مقدار این حضور پررنگ‌تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی‌تردید ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد و با تکرار شعارهای انقلابی، همه بدخواهان و دشمنان ما قدرت ملت ایران را بهتر احساس خواهند کرد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و بابصیرت ایران به ویژه اهالی فرهنگ و هنر استان خوزستان برای حضور پرشور در این روز بزرگ دعوت می‌کند و سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه‌جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.»
:
:
:
آخرین اخبار