تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور آبفای مسجدسلیمان:
آبرسانی به ۷۰ درصد مناطق مسجدسلیمان محقق شد
مدیر امور آبفای مسجدسلیمان از برخورداری بیش از ۷۰ درصد مشترکان مسجدسلیمان از نعمت آب شرب پایدار و سالم در طول شبانه روز خبر داد
مدیر امور آبفای مسجدسلیمان از برخورداری بیش از ۷۰ درصد مشترکان مسجدسلیمان از نعمت آب شرب پایدار و سالم در طول شبانه روز خبر داد.

منوچهر شریف پور بیان کرد: تاکنون ۴۲۰ کیلومتر از شبکه قدیمی و فرسوده مسجدسلیمان تعویض شده و حدود ۱۵۰ کیلومتر دیگر نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه در منطقه کلگه و مرادآباد در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی طرح جامع آبرسانی مسجدسلیمان می تواند با سرعت بیشتری صورت پذیرد.  

مدیر امور آبفای مسجدسلیمان، مهمترین هدف اجرای طرح آبرسانی مسجدسلیمان را تامین ۲۴ ساعته آب شرب شهروندان اعلام کرد و گفت: شبکه قدیم به علت فرسودگی، توان تحمل فشار آب را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز ندارد و به همین خاطر آب مورد نیاز حدود ۳۰ درصد از مناطق مسجدسلیمان مقطعی و به صورت ساعتی تامین می شود که در تلاش هستیم با اجرای هر چه سریعتر طرح جامع و جایگزینی شبکه، امکان دسترسی همه شهروندان مسجدسلیمانی به آب شرب سالم و بهداشتی را در تمام طول شبانه روز فراهم آوریم.  

شریف پور، همچنین اصلاح خطوط اصلی انتقال آب مسجدسلیمان به طول ۴۰ کیلومتر را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: آب شرب مسجدسلیمان از طریق دو خط لوله با قطرهای هزار و ۵۰۰ میلی متر تامین می شود که به علت قدمت بالا و فرسودگی هر دو نیاز به اصلاح و بهسازی دارند.

وی، حجم تولید  آب شهر مسجدسلیمان را ۶۵ هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۳ هزار نفر در شهرستان مسجدسلیمان سکونت دارند و از خدمات آبفا استفاده می کنند. تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت غیرساکن و کوچ رو نیز در مقاطعی از سال از طریق تانکرهای آبرسانی آب مورد نیاز خود را تامین می کنند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار