تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون نوسازی مدارس خوزستان:
۳۹ طرح آموزشی در خوزستان افتتاح شد
به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۳۹ پروژه آموزشی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است
معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۳۹ پروژه آموزشی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

منصور علوی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی حوزه آموزش و پرورش در دزفول، اظهار داشت: دزفول نیازمند توجه ویژه در ساخت فضاهای آموزشی در بخش شهری و روستایی خود است.

وی افزود: در سال‌های اخیر خیرین اقدامات خوب و موثری برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان و رفع محرومیت دزفول در این حوزه برداشته‌اند که با حمایت این سرمایه گذاران شاهد رونق دزفول در این حوزه هستیم.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد: خیرین سه و نیم میلیارد ریال به ساخت مدارس دزفول اختصاص دادند و توانستند گام مهمی در مسیر رشد و توسعه شهرستان در حوزه آموزش و پرورش بردارند.

وی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 37 پروژه آموزشی دیگر نیز در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و شاهد گامی بلند در رفع نیازهای شهرهای مختلف خوزستان در بخش آموزش و پرورش هستیم.

علوی یبان کرد: هم چنین به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 37 پروژه آموزشی دیگر نیز در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است و شاهد گامی بلند در رفع نیازهای شهرهای مختلف خوزستان در بخش آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: مدرسه راهنمایی شش کلاسه مرحوم دکتر ملک آسا در چهار هزار و 200 متر مساحت و زیربنای یک هزار و 150 متر مربع با مشارکت یک میلیارد ریالی خیر دزفولی و جذب هشت میلیارد ریال کمک و مشارکت دولت در کوی آزادگان دزفول یکی از این طرح‌ها است.

معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد: همچنین دبیرستان شهید سعید زر بخش دیگر واحد آموزشی است که با مشارکت خانواده مرحوم زر بخش از خیرین مدرسه ساز با کمک دو میلیارد و 500 میلیون ریالی در مساحت  یک هزار و 100 متر مربع و زیربنای آن را 780 متر در دزفول به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: حمایت از خیرین مدرسه ساز زمینه رشد و گسترش خدمات آموزشی را در استان فراهم می‌کنند و حمایت و تشویق این سرمایه‌گذران معنوی امری مهم و ضروری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار