تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بحرین، تظاهرات احتمالی در سالروز آغاز انقلاب را به سرکوب تهدید کرد
وزارت کشور بحرین، مخالفان را از برگزاری تظاهرات در پنجمین سالروز انقلاب 14 فوریه، بر حذر داشت و آنان را به قلع و قمع تهدید کرد.
  وزارت کشور بحرین اعلام کرد که اقدامات امنیتی سختی علیه معترضانی اتخاذ خواهد کرد که در پنجمین سالروز شعله ور شدن انقلاب 14 فوریه تظاهرات کنند.

به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، وزارت کشور بحرین تهدید کرد که تظاهراتی که قرار است در پنجمین سالروز انقلاب 14 فوریه در روزهای پایانی هفته جاری برگزار شوند را قلع و قمع می‌کند.

«طارق الحسن» رئیس دستگاه امنیت عمومی بحرین در این خصوص گفت: هر گونه فراخوانی که به ایجاد اختلال در امنیت منجر شود، جنایت است.. و چنین اقداماتی را نیروهای امنیتی تحت پیگرد قرار خواهند داد.

این مقام امنیتی بحرین مدعی شد: همه اقدامات امنیتی پیشگیرانه به منظور تامین امنیت و آرامش اتخاذ خواهند شد.

گروه‌ها و نیروهای انقلابی 14 فوریه بحرین طی چند روز گذشته مردم را به نافرمانی مدنی طی سه روز و شرکت در فعالیت‌های اعتراضی سالروز شعله‌ور شدن انقلاب 14 فوریه دعوت کرده‌اند.

دولت بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیون، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است.

هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین مانند شیخ علی سلمان دبیر کل بزرگ‌ترین جمعیت سیاسی بحرین یعنی جمعیت «الوفاق»، در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار