تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صحت و سقم شهادت پدر ۵ قلوها در سوریه
به تازگی تصویری از پدری به همراه فرزندان ۵ قلویش در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها بعنوان یکی از شهدای مدافع حرم منتشر می‌شود
به تازگی تصویر پدری به همراه فرزندان 5 قلویش در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها بعنوان یکی از شهدای مدافع حرم منتشر می‌شود. در این مطلب آمده است: «پدر پنج قلوها از مدافعین حرم حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت رسیده است.»

تصویر فوق متعلق است به مجتبی اصغری که ابتدای سال 94 صاحب پنج فرزند می‌شود. خبر شهادت وی صحت ندارد.

در هفته جاری با انتشار گسترده تصاویر فوق وی با انجام مصاحبه‌ای مطالبی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است را تکذیب کرد.

پدر این پنج قلوهای قمی، ضمن تکذیب این شایعات اظهار داشت: «خداوند را شاکر هستم که زیر سایه مقام معظم رهبری موضوع ازدیاد جمعیت را مدنظر قرار داده‌ام و خداوند فرزندان سالم پنج قلویی را به من عطا کرده است».

اصغری گفت: «خبرهایی به عنوان شهادت من در سوریه منتشر شده است، اگر چه عاشق شهادت و دفاع از دین اسلام هستم اما این توفیق را هنوز پیدا نکرده‌ام».

به گفته اصغری انتشار این مطلب در سایت‌ها و برخی خبرگزاری‌ها برای وی دردسر ساز شده است و خانواده وی در حال پاسخ دادن به دوستان و آشنایان هستند که اتفاقی نیفتاده است و این موضوع آرامش زندگی‌شان را به هم ریخته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار