تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عکاس خوزنیوز منتخب جشنواره ملی عکس معماری “معماری، شهر، فرهنگ” شد
اختتامیه جشنواره ملی عکس معماری “معماری، شهر، فرهنگ” سیزدهم اسفند ماه در مشهد برگزار شد و اثر مهدی پدارم خو عکاس پایگاه خبری خوزنیوز در جمع آثار منتخب این جشنواره راه یافت. همچنین در میان آثار منتخب این جشنواره آثار سجاد جلدانی از دزفول و روزبه فکوری از اندیمشک نیز به چشم می خورد.

Poster Khayam

اختتامیه جشنواره ملی عکس معماری "معماری، شهر، فرهنگ” سیزدهم اسفند ماه در مشهد برگزار شد و اثر مهدی پدارم خو  عکاس پایگاه خبری خوزنیوز در جمع آثار منتخب این جشنواره راه یافت. در این میان آثار منتخب این جشنواره آثار  سجاد     جلدانی از دزفول و روزبه فکوری از اندیمشک نیز به چشم می خورد.

گروه معماری دانشگاه خیام مشهد به همراهی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، در جهت ارتقاء نگاه خلاقانه به معماری و اندیشه ورزی جوانان، با رویکردی نو به مساله معماری و فرهنگ، مسابقه عکاسی معماری با عنوان "معماری، شهر،فرهنگ” برگزار نمود و عکاسانی از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که در این میان اثر این سه عکاس خوزستانی نیز به بخش آثار منتخب  راه یافته و در کتاب جشنواره نیز به چاپ رسیده است..

این مسابقه با محوریت اصلی تاثیرات متقابل معماری بر فرهنگ شهری با عنوان "معماری، شهر، فرهنگ” و به خاطر ایجاد نگاه خلاق و پویای جوانان به فرهنگ شهری از دریچه چشم معماری و سازه های شهری اعم از ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و یا اقتصادی برگزار شده است .


:
:
:
آخرین اخبار