تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده:
مردم خوزستان باحضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد
آیت الله حسن زاده گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند از ویژگی های انقلاب ما تنومندی و ماندگاری آن است و مردم خوزستان نیز فردا با حضور پرشکوه و گسترده ی خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی این انقلاب به ماندگاری آن کمک خواهند کرد .

هوشیار باشیم و خطر نفوذ دشمنان و وهابیت را جدی بگیریم

خوزنیوز: آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن، سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ان شا الله فردا همانند سراسر ایران اسلامی، مردم همه شهرها و مناطق خوزستان نیز با حضور پر شور و پر شعور خود نمره بالا و برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود در دفاع از انقلاب به یادگار خواهند گذاشت و بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خوزنیوز آیت الله حسن زاده گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند از ویژگی های انقلاب ما تنومندی و ماندگاری آن است و مردم شهید پرور خوزستان نیز فردا با حضور پرشکوه و گسترده ی خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی این انقلاب به ماندگاری آن کمک خواهند کرد .

امام جمعه موقت اهواز در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه  تاکید کرد: انتخابات در حال گذراندن فرایند عادی و قانونی خود است و مرحله به مرحله به روز رای گیری نزدیک می شویم. مردم ما همانطور که مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری است با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان اصلح و در حد اندازه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان پایبندی خود را به نظام و آرمان های انقلاب اعلام خواهند کرد. ان شا الله مردم خوزستان افرادی را که شایسته ی این استان هستند و کسانی به فرموده مقام معظم رهبری خود را فدای مشکلات نظام بکنند، انتخاب خواهند کرد تا دو مجلس بسیار ارزشمند را داشته باشیم.

:
:
:
آخرین اخبار