تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حسن زاده :
منتخبان مردم خوزستان، خود را خادم این مردم بدانند
در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه، آنچه که مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است مشارکت و حضور حداکثری مردم بوده است و انتخاب افراد شایسته و اصلح. ما مردم خوزستان دو افتخار از امام راحل و مقام معظم رهبری داریم. امام خمینی فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است و مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است . همچنین خوزستان در میان دیگر استان ها شاهد بیشترین حضور مقام معظم رهبری بوده است امیدواریم نمایندگانی که از خوزستان به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می یابند نیز شایسته وخادم این مردم شهید پرور باشند و دین خود را به این مردم به درستی ادا کنند.

خوز نیوز:جشن انقلاب به همت موسسه علمدار و هیئت باب الحوائج و باحضور آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، مدیر کل ورزش و امور جوانان استان خوزستان و تنی چند از فعالان فرهنگی کوی دانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خوزنیوز آیت الله حسن زاده در این مراسم با اشاره به موفقیت های ورزشی استان خوزستان گفت: استان خوزستان در رشته های مختلف ورزشی صاحب مقام کشوری و بین الملی است که افتخار بزرگی است برای همه ما. کسب رتبه دوم در عرصه کشوری باید به خانواده ی ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید تبریک گفت. این موفیقت نشان دهنده صمیمیت و همدلی و هدفی واحد اهالی ورزش خوزستان است تا این استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران 37 سال پیش با تلاش ها و مجاهدت های مردم به پیروزی رسید و امروز افتخارت بسیاری که در این سال ها از لحاظ عزت و سربلندی در داخل و در مسایل بین المللی داریم با پیش از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. یکی از شکوفایی های انقلاب نیز در امر ورزش است. موفقیت های ورزشی ما به خصوص در عرصه بین الملل به مراتب بیشتر از دوران پیش از انقلاب است . برای مثال اکنون شاهدیم که جایگاه والیبال ما در میان ده تیم برتر دنیاست. کسانی که دوران پیش از انقلاب را به خاطر دارند می دانند که آرزوی ما در آن دوره این بود که حداقل بتوانیم یک ست را دست کم از تیم های آسیایی همچون کره جنوبی ببریم اما اکنون با تلاش ورزشکاران توانسته ایم جزو ده تیم اول باشیم و خود را رقیب قهرمانان جهان بدانیم و در برابر آنان با عزت بازی کنیم و پیروزی هم برسیم.

آیت الله حسن زاده گفت: یکی از تاثیرات مستقیم ورزش بر سلامت جسمی انسان است . در واقع ورزش به عنوان یک راه کار مهم برای ارتقای و تثبیت سلامت جسمانی ما به شمار می رود. بیماری ها مختلف همچون قند و دیابت، فشار خون و چربی را می توان با ورزش پیشگیری و کنترل کرد. علاوه بر تاثیرات جسمی، ورزش بر روح و روان انسان نیز تاثیر مثبتی دارد. از همین رو است که از ورزش به عنوان ابزار و روش کارآمدی برای درمان افسردگی استفاده می شود. ورزش همچنین موجب ایجاد نشاط و پویایی در جامعه می شود. ورزش علاوه بر دیگر فواید خود، در کاهش معضلات اجتماعی نقش بسیاری دارد و یکی از روش های موفق در پیشگیری و درمان اعتیاد است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بسیار به امر ورزش اهتمام دارند و همچنین برای دیدار با ورزشکاران و قهرمانان وقت بسیاری می گذارند. ما باید برای ورزش قهرمانی و ورزش عمومی وقت بگذاریم و برنامه ریزی کنیم. تقریبا همه ورزش های ما ورزش های کارآمد هستند و هیچ کدام ورزش تجملاتی و بی فایده و اثر نیستند.

آیت الله حسن زاده همچنین با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: من به نوبه خود ایام الله دهه مبارکه فجر را تبریک می گویم. مقام معظم رهبری فرمودند که راهپیمایی 22 بهمن روح تازه ای به جامعه ی ما می دمد. ان شا الله وعده ما در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق های رای در 7 اسفند خواهد بود. ما مردم خوزستان همه با هم راهپیمایی 22 بهمن را شرکت می کنیم و با شرکت در این راهپیمایی و اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی در این حماسه بزرگ نقش آفرینی خواهیم کرد .

امام جمعه موقت اهواز گفت: در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه، آنچه که مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است مشارکت و حضور حداکثری مردم بوده است و انتخاب افراد شایسته و اصلح. ما مردم خوزستان دو افتخار از امام راحل و مقام معظم رهبری داریم. امام خمینی فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است و مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است . همچنین خوزستان در میان دیگر استان ها شاهد بیشترین حضور مقام معظم رهبری بوده است امیدواریم نمایندگانی که از خوزستان به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می یابند نیز شایسته وخادم این مردم شهید پرور باشند و دین خود را به این مردم به درستی ادا کنند.

:
:
:
آخرین اخبار