تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبستان ۱۰ کلاسه مسکن مهر آبادان افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دبستان دخترانه ۱۰ کلاسه مسکن مهر آبادان با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دبستان دخترانه ۱۰ کلاسه مسکن مهر آبادان با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

مدیرکل اداره کل نوسازی استان خوزستان در این آئین گفت: دبستان دخترانه ۱۰ کلاسه سینا در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۹۰ متر مربع و با زیر بنای هزار و ۵۲۸ متر مربع احداث شده است.

رضا رضایی افزود: این مدرسه ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانش اموز را دارد و برای ساخت آن دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، ۳۹ فضای آموزشی با ۲۸۰ کلاس درس با وسعت ۴۱ هزار مترمربع به طور مجموع  و صرف اعتباری معادل ۳۷ میلیارد تومان در سطح استان خوزستان احداث و به بهره برداری رسید.

رضایی با اشاره به اینکه  تعدادی مدرسه خیرساز نیز کلنگ زنی شده، تصریح کرد: با وجود تمامی تنگناهای موجود، اقدامات خوبی در زمینه ساخت مدارس در سطح استان انجام شده بطوری که در زمان حاضر بیش از ۳۰۰ مدرسه در دست ساخت داریم.

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: خوزستان رتبه نخست را در تعهد خیران مدرسه ساز در سطح کشور کسب کرده است.

رضایی افزود: ۹۴ میلیارد تومان تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان بوده که به انجام رسیده است.

به گفته وی تهران پس از خوزستان رتبه دوم را در این عرصه دارد.

فرماندار آبادان نیز در ادامه این آئین با اشاره به اینکه کارهایی در قالب مجاهدتهای خاموش توسط دستگاه های مختلف انجام شده است، گفت: خداوند را شاکریم که وعده های روحانی چه درعرصه سیاست خارجی و نظام بین المللی و چه در حوزه داخلی یکی پس از دیگری در حال به بار نشستن است.

عزیزاله شهبازی افزود: افزوده شدن تعداد نامزدهای انتخابی در آبادان از ۱۵ نفر در سال ۹۰ به ۵۴ نفر از گروه ها، اقشار و جناحهای مختلف در سال جاری نشان از حس مسئولیت پذیری مردم و امید و آینده ای نیک برای آبادان دارد.

فرماندار آبادان یادآور شد: یکی از سیاستهای دولت روحانی به رغم مشکلاتی که مسکن مهر در کشور داشت، بایستی اقدامات موثری در خصوص اتمام و بهره برداری از آنان به انجام برسد به همین دلیل وظیفه داریم که از امکانات محلی، استانی و ملی این خانه ها را هرچه سریعتر تمام و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

شهبازی گفت: مقرر شد تا آن بخش از منازلی که هیچ عضوی ندارند به آنانی که با آورده پائین متقاضی در مسکن مهرهستند تکمیل و واگذار شود.

وی افزود: در زمان حاضر در آبادان سه هزار و ۷۱ واحد مسکن مهر در آبادان هیچ عضوی ندارند به همین دلیل قرار است تا با استفاده از امکانات موجود هرچه سریعتر این منازل ساخته و تحویل مردم شود.

شهبازی اظهار کرد: کار ساخت دو خانه بهداشت، دو مسجد و مجتمع تجاری در مسکن مهر شهرستان از جمله اقدامات در شرف انجام است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار