تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه نویی:کاش روحانی از تراکتور تعریف نمی‌کرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داور در قضاوت بازی ما در برابر استقلال خوزستان اشتباهاتی داشت
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داور در قضاوت بازی ما در برابر استقلال خوزستان اشتباهاتی داشت.

قلعه نویی:کاش روحانی از تراکتور تعریف نمی‌کرد

امیر قلعه نویی عصر روز جمعه پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: لازم می دانم قبل از هر چیز از هواداران استقلال خوزستان تشکر کنم به این دلیل که تیم خود را به خوبی تشویق کردند.

وی افزود: قضاوت داوری در این بازی اشتباه داشت به همین دلیل اعتقاد دارم ما می توانستیم برنده این بازی باشیم.

قلعه نویی افزود: استقلال خوزستان تیم خوبی است و بابت این عملکرد به سرمربی تیم تبریک می گویم ولی ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و حریف تنها یک موقعیت گلزنی داشت این در حالی است که آنها در بازی قبلی موقعیت های بی شماری روی دروازه حریف ایجاد می کردند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: به نظر من صحنه پنالتی که به سود استقلال خوزستان گرفته شد، خیلی مشکوک است. ظاهرا امسال تراکتورسازی سهمیه پنالتی دارد. یک یک پنالتی علیه ما می گیرند یا اینکه پنالتی مسلم ما نادیده گرفته می شود.

وی ادامه داد: جوانان با غیرتی در تیم ما توپ می زنند. من امروز از نتیجه راضی نبودم ولی از عملکرد بازیکنان راضی بودم، در این بازی روی اشتباهات بچه گانه گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کاش حسن روحانی رئیس جمهور از تراکتورسازی تعریف نمی کرد زیرا بعد از این کار، همه چیز برعکس شد.

قلعه نویی در خصوص دعوت از علی دایی و مهدوی کیا برای جلسه با دبیرکل یوفا در تهران نیز عنوان کرد: من نمی دانم موضوع این جلسه چیست ولی دایی و مهدوی کیا نه با حضور در این جلسه بزرگتر می شوند و نه با عدم حضورشان کوچکتر.

از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز عصر امروز جمعه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار