تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله ویسی:
برای هواداران استقلال خوزستان ناراحت شدم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز با تساوی در برابر تراکتورسازی خیلی ناراحت شدم که نتوانستیم هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز با تساوی در برابر تراکتورسازی خیلی ناراحت شدم که نتوانستیم هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستیم.

برای هواداران استقلال خوزستان ناراحت شدم

عبدالله ویسی عصر روز جمعه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند به گونه ای که در این دیدار هر لحظه ممکن بود نتیجه بازی تغییر کند.

وی افزود: ما تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم تا حدودی در برابر این تیم کنترل عمل را به دست بگیریم ولی در نهایت روی یک پنالتی بسیار معمولی که ناشی از خطای هند بازیکن ما بود گل دریافت کردیم.

ویسی بیان کرد: امروز خیلی ناراحت شدم که نتوانستیم هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستیم ولی خوشحالم که آنها چه در موفقیت و چه در ناکامی ما را تشویق می کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد علت تعویض عاشوری بازیکن خود نیز گفت: بازی مستقیمی که تیم حریف در دستور کار خود قرار داده بود هر تیمی را تحت فشار قرار می داد به همین دلیل بازیکنان مجبور هستند همه توانشان را بگذارند. عاشوری انرژی‌اش به پایان رسید و نیاز بود که تعویض شود.

 از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز عصر امروز جمعه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار