تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۹۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول:
طرح اهدای درخت رایگان در دزفول اجرا شد
با هدف گرامیداشت یاد شهدای عالی مقام دزفول در هشت سال دفاع مقدس طرح اهدا رایگان درخت در شهرستان اجرا شد
شهردار دزفول گفت: با هدف گرامیداشت یاد شهدای عالی مقام دزفول در هشت سال دفاع مقدس طرح اهدا رایگان درخت در شهرستان اجرا شد.

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: شهرداری دزفول امسال و با هدف گرامیداشت ایام دهه فجر چندین طرح و برنامه فرهنگی را در شهرستان به اجرا رسانده است.

وی افزود: یکی از طرح‌های فرهنگی شهرداری دزفول در ایام دهه مبارک فجر، طرح اهدا درخت رایگان به شهروندان است با هدف گرامیداشت یاد شهدای عالی مقام دزفول در هشت سال دفاع مقدس در شهرستان اجرا شده است.

شهردار دزفول عنوان کرد: با اجرای این طرح 2600 نهال رایگان سازگار با اقلیم شهرستان به یاد 2600 شهید دوران دفاع مقدس شهرستان دزفول در میان شهروندان توزیع شده است.

وی گفت: هم چنین به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و در سالروز پیرزوی انقلاب شکوهمند اسلامی رژه 300 خودرو تاکسی را در شهرستان شاهد بوده‌ایم.

کرمی‌نژاد بیان کرد: ارائه خدمات رایگان حمل نقل توسط سازمان تاکسی‌ها و اتوبوس‌رانی و امکان بازدید رایگان شهروندان از فضاهای تفریحی شهرستان از دیگر خدمات شهرداری دزفول در دهه فجر امسال بوده است.

وی افزود: شهرداری دزفول با هدف توسعه و گسترش خدمات شهری، اولویت خود را افزایش رضایت‌مندی شهروندان و رفع نیازهای شهری قرار داده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار