تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح همزمان 4 خانه بهداشت در شهرستان كارون
خوزنیوز: به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، 4 خانه بهداشت در شهرستان کارون با حضور شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهران امین دزفولی مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون، معلم رئیس مرکز بهداشت کارون، نمایندگان فرماندار، بخشداری، نیروی انتظامی و مسئولین استانی بطور همزمان افتتاح شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر سلمان زاده در مراسم افتتاحیه خانه بهداشت قلعه طرفی ضمن تبریک افتتاح این خانه بهداشت به مردم منطقه، عنوان کرد: خانه بهداشت، مرکز ارائه خدمات بهداشتی به مردم بوده که ارائه این خدمات به شکل مناسب بسیار ارزشمند می باشند.

سلمان زاده ادامه داد: در دهه های اخیر خطر بیماریهای واگیر را پشت سر گذاشتیم و اکنون خطر بیماریهای غیرواگیر شامل سکته های قلبی، فشار خون، دیابت، حوادث وسوانح ما را تهدید می کند و باتوجه به پایین آمدن سن مرگ و میر، یکی از وظایف مهم خانه های بهداشت، غرباگری اینگونه بیماری ها می باشد.

در ادامه مراسم، دکتر امین دزفولی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، از افتتاح همزمان 4 خانه بهداشت وعیلیه، ولیعصر، قلعه طرفی و جنگیه خبر داد.

وی ضمن تبریک ابراز خرسندی از تسهیل ارایه خدمات به مردم این مناطق، بیان کرد: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، هدف ما رسیدن به شاخصهای سلامت است که تجهیز و احداث این 4 خانه بهداشت با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال رسیدن به هدف را ممکن ساخته است.

گفتنی است در پایان مراسم از کارکنانی که در افتتاحیه این 4 خانه بهداشت تلاش مستمر داشتند تقدیر و تشکر شد.
:
:
:
آخرین اخبار