تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخشش بی نظیر دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی اهواز
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بخش هنرهای نمایشی هفتمین جشنواره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب ده رتبه اول، یک رتبه دوم، یک رتبه سوم و یک مورد شایسته تقدیر شدند
خوزنیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بخش هنرهای نمایشی هفتمین جشنواره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب ده رتبه اول، یک رتبه دوم، یک رتبه سوم و یک مورد شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از درخشش بی نظیر دانشجویان هنرمند دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و افزود: پس از یک سال تلاش دانشجویان هنرمند علوم پزشکی سراسر کشور، هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان در بخش هنرهای نمایشی برگزار و اختتامیه باشکوه این رویداد فرهنگی در 20 بهمن ماه 94 و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ایران به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار حوزه هنری تهران برگزار گردید.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره از چند جهت قابل توجه بود، بیان داشت: اولین مشخصه این مراسم  حضور پررنگ دانشجویان پرنشاط ، با انگیزه و سرشار از انرژی در تالار بود که باعث شادابی این اختتامیه شده بود . دومین خصوصیت این مراسم  حضور میهمانان ویژه آن شامل دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی از برجسته ترین هنرمندان کشور از قبیل داریوش ارجمند و فرهاد قائمیان بود .

وی ادامه داد: سومین مشخصه مراسم اختتامیه عدم اعلام برگزیدگان آن تا قبل از شروع مراسم بود که التهاب آن را خصوصا برای دانشجویان به نهایت خود رسانده بود که سرانجام با تلاوت قرآن توسط حامد شاکر نژاد نفر اول مسابقات بین المللی قرآن، اجرای برنامه توسط رضا رشید پور این مراسم که به نام آسمان هفتم لقب گرفته بود را به اختتامیه ای در تراز ملی تبدیل نمود.

 موگهی بیان داشت: بیش از 15000 اثر به این جشنواره در دو بخش هنرهای نمایشی و ادبی و هنرهای تجسمی از سراسر کشور ارسال گردیده که سهم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از این میان 180 اثر بوده است .

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: در بخش اول یعنی هنرهای نمایشی که اختتامیه آن برگزار گردید دانشجویان هنرمند این دانشگاه موفق به کسب ده رتبه اول، یک رتبه دوم ، یک رتبه سوم و یک مورد شایسته تقدیر شدند .

وی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاشهای شبانه روزی دانشجویان هنرمند و برنامه ریزی و حمایتهای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است. اسامی و عناوین برگزیدگان این دانشگاه را به شرح زیر اعلام نود:

 نمایش خیابانی

بهترین بازیگر مرد: جمشید خسروی ( دانشجوی علوم آزمایشگاهی ) برای نمایش "بدبخت‌ها می‌میرند"

بهترین کارگردانی: جمشید خسروی ( دانشجوی علوم آزمایشگاهی ) برای نمایش "بدبخت‌ها می‌میرند"

اثر برگزیده: نمایش "بدبختها می میرند"

اعضاء گروه تئاتر خیابانی بدبختها می میرند:

ایده ، طراحی و کارگردانی: جمشید خسروی ( دانشجوی علوم آزمایشگاهی)

 بازیگران : جمشید خسروی و احسان چرغانی ( دانشجویان علوم آزمایشگاهی)
 
 مشاور هنری : دکتر طیب طاهر

نمایشنامه خوانی

توضیح خوان برگزیده: احسان هدایتی ( دانشجوی پزشکی ) برای اثر زمستان 66  

نقش خوان‌ زن برگزیده: ساره برناک (دانشجوی بهداشت عمومی)  برای اثر زمستان 66

کارگردان برگزیده: محمدرضا ساکی ( دانشجوی رشته پزشکی ) برای اثر زمستان 66

نمایشنامه برگزیده: محمدرضا ساکی ( دانشجوی رشته پزشکی ) برای اثر زمستان 66

اعضا گروه نمایشنامه خوانی زمستان 66

کارگردان : محمدرضا ساکی (دانشجوی رشته پزشکی)
نقش خوان ها : محمدرضا ساکی (دانشجوی رشته پزشکی)، زهرا موسوی(دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای)، فروغ خسروی کاکش( دانشجوی رشته بهداشت عمومی)، رضا بساک (دانشجوی رشته پزشکی)، ساره برناک (دانشجوی رشته بهداشت عمومی)، پویا عسکری (دانشجوی رشته پزشکی)، نادیا بالدی (دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای)
توضیح خوان: احسان هدایتی(پزشکی)
مشاور هنری: دکتر طیب طاهر

تئاتر صحنه‌ای

بهترین بازیگر زن: زهرا عباسی ( دانشجوی رشته دندان پزشکی) از نمایش دیوار

بهترین بازیگر مرد: سیدمجتبی حسین زاده ( دانشجوی رشته پزشکی) از نمایش دیوار شایسته تقدیر

بهترین کارگردانی و اثر برگزیده: سنی محمدپور ( دانشجوی رشته پزشکی) از نمایش دیوار

تئاتر صحنه ای برگزیده: گروه تئاتر دیوار

اعضا گروه تئاتر دیوار :
کارگردان: سنی محمدپور( دانشجوی رشته پزشکی)
دستیار کارگردان: علی اندیشمند ( دانشجوی رشته داروسازی)
طراح صحنه: احسان هدایتی( دانشجوی رشته پزشکی)
مدیر صحنه: سامان زمان ( دانشجوی رشته پزشکی )
اجرای نور: سعید گرجیان (دانشجوی رشته پزشکی)
اجرای صدا: پویان قهرمانی ( دانشجوی رشته پزشکی)
منشی صحنه و طراح لباس: حمیده خویطری(دانشجوی رشته بهداشت عمومی)
طراح پوستر و بروشور: بهزاد اندیشمند
بازیگران: جمشید خسروی( دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی)، زهرا عباسی (دانشجوی رشته دندانپزشکی)، احسان چرغانی( دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی)، علی اندیشمند( دانشجوی رشته داروسازی)، فاطمه کوراوند( دانشجوی رشته بهداشت حرفه ای)، سید مجتبی حسین زاده( دانشجوی رشته پزشکی)
مشاور هنری: دکتر طیب طاهر

نماهنگ
 رامین نورافروز ( دانشجوی رشته داروسازی ) رتبه دوم

آواز
 یوسف کشوری نژاد ( دانشجوی رشته پزشکی ) رتبه سوم


:
:
:
آخرین اخبار