تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كسب امتیاز درجه یك کشوری توسط بیمارستان امام اهواز
به دنبال کسب این امتیاز و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، در جهت بهبود خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان، تلاش ها در مجموعه با تمام توان ادامه خواهد یافت
خوزنیوز: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از کسب امتیاز درجه یک اعتبار بخشی توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی اظهارکرد: آخرین رتبه بندی و نمرات اعتباربخشی بیمارستان به طور رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد و بر اساس استانداردهای تعریف شده و ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت و رعایت استانداردهای اعتباربخشی، بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز موفق به کسب امتیاز درجه یک شد.

وی افزود: بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های حاکمیتی، مدیریت اجرایی، تیم بهبود کیفیت و کلیه مسئولان واحدهای و بخش های بالینی و غیربالینی مرکز زیر نظر تیم هماهنگ کننده متعهد و دلسوز در سطح دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: به دنبال کسب این امتیاز و احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، در جهت ارتقای روز افزون استانداردسازی در بهبود خدمات سلامت و حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان تلاش ها در مجموعه با تمام توان ادامه خواهد یافت.

معصومی عنوان کرد: در این میان 14 واحد از واحدهای بالینی و غیربالینی این مرکز که در زمینه ارتقای کیفی خدمات و رعایت استانداردها و ایمنی نسبت به مرحله قبلی به طور چشمگیری پیشرفت داشته اند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است؛ اعتباربخشی به معنای کنترل کیفی و بررسی استانداردهای ایمنی یک بیمارستان است که توسط ارزیابان به طور نمونه معاونت درمان دانشگاه و وزارت بهداشت انجام می شود. در صورتی که بیمارستانی موفق به کسب درجه بالای اعتباربخشی شود، از نظر بیماران به عنوان مرکز مطمئنی برای مراجعه جهت انجام خدمات درمانی بوده و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
:
:
:
آخرین اخبار