تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش‌وپرورش خوزستان در اسفندماه
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از تأمین اعتبار 520 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش‌وپروش خوزستان در اسفندماه جاری خبر داد
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از تأمین اعتبار 520 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات بازنشستگان سال 93 آموزش‌وپروش خوزستان در اسفندماه جاری خبر داد.

محمد تقی‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر و معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با تأمین 520 میلیارد ریال اعتبار مطالبات بازنشستگان سال 93 استان خوزستان در اسفندماه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به این‌که با وصول بخشنامه نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، کارگروه پرداخت مطالبات با حضور مسئولان اداره بودجه، امور مالی، اداری و تعاون و رفاه این اداره‌کل تشکیل و شرح وظایف هرکدام از اعضا ابلاغ گردید، گفت: مقرر شد هماهنگی لازم برای ارسال فهرست موردنظر به وزارت متبوع انجام شود تا اقدامات لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان صورت گیرد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با تأکید بر این‌که اسفندماه جاری مطالبات بازنشستگان سال 93 استان پرداخت خواهد شد، افزود: یک هزار و 288 نفر از بازنشستگان استان در سال 93 موفق به دریافت 16.6 درصد از مطالبات پایان خدمت خود شدند و باقیمانده این مطالبات که رقمی بیش از 520 میلیارد ریال است، با پیگیری‌های انجام‌شده در اسفندماه جاری پرداخت می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار