تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل‌محمدی: فرصت‌سوزی کردیم
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از گلی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم با دقت بیشتری بازی را اداره کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از گلی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم با دقت بیشتری بازی را اداره کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز اظهار کرد: بازی زیبایی بود و قطعا تماشاگران هم از آن لذت بردند. تیم ما برای سه امتیاز پا به میدان گذاشته بود و تلاش زیادی هم کرد. به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد:‌ بازی سختی بود و این را نیز پیش‌بینی کرده بودیم چرا که استقلالی‌ها در نیم‌فصل دوم متحول شده‌اند. این تیم اگر در ابتدای فصل به همین شکل جمع می‌شد، اکنون جایگاهش اینجای جدول نبود. به نظر من این مساوی برای استقلال کمتر از برد نبود.

گل‌محمدی افزود: بعد از گل اول می‌توانستیم با دقت بیشتری گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم ولی متاسفانه فرصت‌سوزی کردیم و در نهایت گل تساوی را دریافت کردیم.

وی بیان کرد: در مجموع تیم ما سوار بر بازی بود و به جز دقایق پایانی که گل را دریافت کردیم، به عقیده من در سایر دقایق بازی، بر تیم حریف مسلط بودیم.

او درباره داوری بازی نیز خاطرنشان‌کرد: به عقیده من داور یک پنالتی را برای ما نگرفت ولی در هر صورت تصمیم داور بود و به آن احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان خاطرنشان‌کرد: تیم ما اگر می‌خواهد قهرمان شود یا کسب سهمیه کند، باید بیشتر تلاش کند و در کنار آن نیز به حمایت مادی و معنوی نیاز داریم چرا که تنها در سایه این حمایت‌ها تیم ما می‌تواند با روحیه بهتری لیگ را دنبال کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار