تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: اگر گل نمی‌زدیم خیلی افسوس می‌خوردم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ذوب آهن گفت: جوانانی که آن گونه در مقابل استقلال تهران بازی کردند، امروز به شیران خوزستان تبدیل شده‌اند
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ذوب آهن گفت: جوانانی که آن گونه در مقابل استقلال تهران بازی کردند، امروز به شیران خوزستان تبدیل شده‌اند.

سیاوش بختیاری‌زاده پس از تساوی یک بر یک تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: با بازی‌ای که امروز از تیمم دیدم اعتراف می‌کنم بچه‌های جوان تیم فوتبال استقلال اهواز که در تهران هفته گذشته به میدان رفتند، امروز به شیران خوزستان تبدیل شده‌اند. آن‌ها هفته گذشته استقلال را در آزادی متوقف کردند و امروز هم جلوی بهترین تیم ایران مساوی کردند.

وی ادامه داد: به جرات می‌گویم تیم ذوب آهن امروز تحت تاثیر بازیکنان ما بود و 20 دقیقه آخر عملا حرفی برای گفتن نداشت. اگر گل نمی‌زدیم خیلی افسوس می‌خوردم. شاید یک امتیاز برای میزبان ارزش نداشته باشد ولی من شادی می‌کنم چون می‌دانم بچه‌هایمان چقدر جوان و خام هستند. اما همین جوانان خام تبدیل به شیران فوتبال خوزستان شده‌اند. خواهشم این است اصحاب رسانه هر جا می‌خواهند نام استقلال اهواز را صدا بزنند، نام شیران را هم در کنارش به کار گیرند.

بختیاری‌زاده بیان کرد: خواهشی نیز از سرمربی تیم‌ملی دارم و آن این است که حالا که سیاوش بختیاری‌زاده و اصحاب رسانه به این جوانان اعتماد می‌کنند، حتما آقای کی‌روش هم باید دست بچه‌های خوزستان مثل علی هلیچی و طالب ریکانی را هم بگیرد. تاریخ نشان داده است هر موقع بچه‌های خوزستان فراموش شدند، تیم‌ملی ما بازیچه حریفان کوچکتر از خودش شد.

سرمربی استقلال اهواز بیان کرد: در دو سه هفته اخیر اگر تیم ما متحول شده، به خاطر لطف افراد هیات فوتبال خوزستان بوده است و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. ما وقتی می‌خواهیم در استادیوم آزادی که بهترین چمن ایران را دارد بازی کنیم باید در بهترین چمن خوزستان نیز تمرین کنیم و همین که افراد هیات محبت می‌کنند و در استادیوم را هر روز از ساعت یک باز می‌کنند تا تیم ما در آن تمرین کند، بسیار عالی است و دست‌شان درد نکند.

وی خاطرنشان‌کرد: ما در تعطیلات جلساتی گذاشتیم تا تیم را متحول کنیم و مسوولان خوزستان نیز گفتند شما تیم را متحول کنید و ما پشت‌تان هستیم. در حال حاضر بچه‌های ما خودشان را نشان دادند که متحول شده‌اند ولی هنوز از مسوولان کمکی ندیده‌ایم. اگر این تیم زودتر متحول شده بود، قطعا جایگاهش این جای جدول نبود. باید دست این جوانان را گرفت.

بختیاری‌زاده درباره بازیکنان خارجی این تیم نیز گفت: من بازیکن خارجی گرفته‌ام که در نیم‌فصل دوم دستم را بگیرد و آن‌ها باید خودشان را نشان دهند. از پدرام اردلانی امروز بسیار راضی بودم و به یاری خدا مجوز بازی سندی ماهان نیز امروز می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره بازی هفته آینده مقابل نفت تهران اظهار کرد: هفته آینده هم جلوی یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم و این هم از شانس من است که در چند هفته اخیر به صورت مداوم در مقابل بهترین تیم‌های ایران بازی کرده‌ایم اما با اعتمادی که به این بازیکنان دارم، حس می‌کنم که دومین سه امتیاز‌مان را به یاری خدا جلوی نفت تهران خواهیم گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار