تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خبر داد:
نصب پوسترهای انتخاباتی خارج از محدوده تعیین شده ممنوع است
نصب هرگونه تراکت، پوستر و عکس تبلیغاتی کاندیداها در خارج از محدوده تعیین شده ممنوع است و در صورت مشاهده جمع آوری می شوند
شهردار آبادان گفت: نصب هرگونه تراکت، پوستر و عکس تبلیغاتی کاندیداها در خارج از محدوده تعیین شده ممنوع است و در صورت مشاهده جمع آوری می شوند.

محمود رضا شیرازی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کاندیداهای تائید صلاحیت شده توجه داشته باشند که نصب پوستر، تراکت، اطلاعیه های تبلیغاتی و امثال آن بایستی در نقاط تعیین شده توسط شهرداری انجام شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از هواداران کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری این مسئله را رعایت نکرده اند و در و دیوار شهر حتی پایه های برق را نیز با پوسترها، تراکت ها و عکسهای کاندیداهای خود پوشانده اند.

شیرازی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاط مختلف شهری (مناطق سه گانه شهرداری) برای انجام تبلیغات کاندیداها دیوارهای پیش ساخته و بنرهای سفید رنگی نصب شده که ازکاندیداها و هواداران آنها می خواهیم تا در این نقاط مجاز اقدام به نصب تبلیغات کاغذی خود کنند.

شهردار آبادان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و انجام و یا در دست انجام بودن کارهای فراوان از سوی کارکنان شهرداری به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از سال نو تصریح کرد: از کاندیداها، هواداران و ستادهای انتخاباتی آنان می خواهیم تا در هنگام نصب تراکتها، پوسترها و عکسهای تبلیغاتی موارد را رعایت کنند و هر کجا که دستشان رسید تبلیغات کاغذی را نصب نکنند.

وی یادآور شد: نصب هرگونه تراکت و تبلیغات کاغذی خارج از نقاط تعیین شده طبق قانون انتخابات ممنوع است و در صورت مشاهده توسط شهرداری جمع آوری می شود.

شیرازی گفت: در خصوص نصب تبلیغات یکی از کاندیداهای خبرگان رهبری در محدوده های خارج از نقاط تعیین شده به دادستان گزارشی دادیم که وی نیز اخطارهای لازم را به رئیس ستاد این کاندیدا ارائه کرد.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از هفته آینده افزود: از کاندیداهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می خواهیم تا به کسانی که وظیفه توزیع تراکت های تبلیغاتی آنان را بر عهده دارند، تذکرات لازم را در زمینه رعایت محل نصب بدهند چرا که در غیر این صورت تراکت های تبلیغاتی آنان توسط شهرداری جمع آوری می شود.  

شهردار آبادان اظهار کرد: از آنجایی که شیوه نامه نحوه انجام تبلیغات به کاندیداها ارائه شده، در صورت رعایت نکردن موارد به ویژه در زمینه نصب تراکت های تبلیغاتی از سوی هواداران کاندیداها و جمع آوری تبلیغات آنان توسط شهرداری، کاندیدی از شهرداری گله مند نشود.

شیرازی تصریح کرد: شهرداری آبادان به منظور جلوگیری از تخریب شدن سیمای شهری در بحث تبلیغات، اقدام به نصب دیوارهای پیش ساخته بتنی و بنرهای سفید رنگ در نقاط مختلف شهری به ویژه نقاط پرتردد شهری کرده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار