تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی روستای بروایه تریچی:
اهالی روستای بروایه تریچی 4 ماه است آب ندارند
عضو شورای اسلامی روستای بروایه تریچی از قطع آب این روستا و عدم پاسخ‌گویی مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد
عضو شورای اسلامی روستای بروایه تریچی از قطع آب این روستا و عدم پاسخ‌گویی مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد.

جاسم بروایه عبیدی امروز با بیان اینکه آب روستای بروایه تریچی قطع است عدم پاسخگویی مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان را شاهد هستیم اظهار کرد: بیش از چهار ماه است که اداره آب و فاضلاب روستایی اهواز بخشی از خط انتقال آب روستا را نوسازی کرده است، ولی متاسفانه این اقدام نصف و نیمه‌‌ رها شد و از آن زمان تاکنون آب این روستا قطع است.

وی با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب روستایی اهواز برای تکمیل خط انتقال آب روستا درخواست مشارکت مالی توسط شورای روستا را دارد، افزود: اعتبارات دهیاری محدود است و در طول مدت گذشته به‌دلیل مشخص نبودن وضعیت بخشداری مرکزی اهواز، کاری از دست شورا و دهیاری بر نمی‌آید.

عضو شورای اسلامی روستای بروایه تریچی با بیان اینکه از چند ماه گذشته تا کنون آب روستا قطع است و روستائیان در شرایط سختی آب خود را تامین می‌کنند، گفت: در حال حاضر ساکنان این روستا آب شرب خود را خریداری می‌کنند و آب مابقی مصارف همچون شست‌و‌شوی دام‌ها را از طریق چاه تامین می‌کنند.

بروایه عبیدی با اشاره به اینکه مکاتبات و پیگیری‌های شورا و دهیاری این روستا از طریق مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان اهواز بی‌نتیجه مانده است، تصریح کرد: هم اکنون وضعیت تامین آب بهداشتی و سالم توسط روستائیان بحرانی است و تداوم این امر توسط مسئولان دولتی شایسته و زیبنده نیست.

روستای بروایه تریچی از توابع بخش مرکزی اهواز و در کیلومتر 30 مسیر اهواز به اندیمشک واقع است که 650 نفر جمعیت شامل 150خانوار دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: روستای بروایه
:
:
:
آخرین اخبار