تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر:
آب آشامیدنی سیاه منصور دزفول بدبو و بد طعم است
اهالی این شهر 12 هزار نفری بابت بو و طعم بد آب آشامیدنی گله مندند ضمن اینکه افت فشار آب نیز در مناطقی از شهر سیاه منصور مشکل ساز شده است
عضو شورای اسلامی شهر سیاه منصور دزفول گفت:اهالی این شهر 12 هزار نفری بابت بو و طعم بد آب آشامیدنی گله مندند ضمن اینکه افت فشار آب نیز در مناطقی از شهر سیاه منصور مشکل ساز شده است.

صفقلی مختاری روز یکشنبه افزود:شبکه آب کوی امام رضا (ع) نیز از صبح تا ظهر روزانه قطع می باشد که این امر بیش از 70 خانوار ساکن در منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

وی افت فشار آب برای طبقات فوقانی منازل را از دیگر مشکلات آب شهر سیاه منصور دانست و گفت:تاکنون پیگیری زیادی برای حل مشکل بو و طعم بد آب و نیز افت فشار آب شهر سیاه منصور انجام شده ولی اقدامی از سوی مسوولان ذیربط صورت نگرفته است.

رییس مرکز بهداشت دزفول نیز با بیان اینکه آب آشامیدنی شهر سیاه منصور مشکل آلودگی بهداشتی ندارد گفت:روزانه آب شهر سیاه منصور به همراه سایر مناطق توسط کارشناس بهداشت محیط و بهورزان خانه بهداشت بررسی و کلرسنجی می شود و در صورت مشاهده هرگونه آلودگی و مشکل سریعا موضوع پیگیری می شود.

رضا پورآیین افزود:با توجه به اینکه آلودگی و بیماری های فراوانی از طریق آب آشامیدنی سلامت انسان را تهدید می کند لذا حساسیت خاصی در این زمینه وجود دارد و در صورت بروز مشکل سریعا جهت حل آن اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد:در صورت بروز شکستگی لوله آب نیز سریعا به اداره آب و فاضلاب دزفول گزارش داده می شود تا موضوع رسیدگی شود .

رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت:طبق آزمایش های انجام شده شبکه آب شرب شهر سیاه منصور دزفول هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان دزفول نیز گفت:آب شرب شهر سیاه منصور دزفول هیچ گونه آلودگی ندارد و آب سالم و بهداشتی به دست مشترکان می رسد.

جمال الدین برفر افزود:مشکل بد طعمی آب این شهر به دلیل وجود رسوب ناشی از فرسودگی لوله های فلزی روکار می باشد که باید توسط مشترکان با لوله های سالم و استاندارد جایگزین شوند.

وی اظهار کرد:این آلودگی بعد از کنتور آب و تا مکان مصرف اهالی ایجاد شده است لذا شهروندان باید لوله های فرسوده را تعویض کنند تا مشکل بد طعمی و بوی بد آب برطرف شود.

رییس اداره آب و فاضلاب دزفول افزود:تاکنون در چند مرحله این موضوع با حضور نمایندگان فرمانداری ، مرکز بهداشت،نماینده مجلس و دیگر مسوولان شهری بررسی شده هیچ مشکلی در شبکه آب شهر سیاه منصور مشاهده نشده است.

وی در خصوص افت فشار آب در طبقات فوقانی برخی منازل شهر سیاه منصور نیز گفت:مشکل افت فشار به دلیل استفاده نامناسب و غیرمجاز همسایگان از پمپ آب می باشد زیرا پمپی که مستقیما بعد از کنتور بر روی شبکه آب نصب می شود موجب افت فشار سایر همسایگان می شود لذا شهروندان و مشترکان آب باید این موضوع را مدنظر داشته باشند .

برفر در خصوص قطع آب در کوی امام رضا(ع) شهر سیاه منصور دزفول نیز گفت:در صورت بروز مشکل و خرابی یا شکستگی لوله آب در خصوص قطعی آب از قبل اطلاع رسانی می شود که در روزهای اخیر هیچ گونه قطعی در این منطقه نداشته ایم ضمن اینکه شهروندان می توانند موضوع قطع آب را سریعا به اداره آب و فاضلاب دزفول گزارش دهند تا نسبت به رفع مشکل احتمالی قطعی آب اقدام شود.

رییس اداره آب و فاضلاب دزفول تعداد مشترکان آب شهر دزفول را 105 هزار مشترک و تعداد مشترکان فاضلاب این شهرستان را 33 هزار مشترک عنوان کرد.

شهر سیاه منصور که با احتساب جمعیت مناطق اطراف افزون بر 12 هزار نفر جمعیت دارد در بخش مرکزی دزفول و در ابتدای جاده دزفول به شوشتر واقع است.

سیاه منصور از سال 92 به شهر تبدیل شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرک مهاجرین
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
0
باعرض سلام خدمت مسئولین محترم شهرستانی و استانی
جناب آقای برفر ، مسئول محترم و متدین
مشکل آب سیاه منصور و مهاجرین و کلولی
از بعداز کنتور و لوله های فرسوده نیست
از اتصال آب این مناطق به چاهی است که بین زندان و مدرس حفر و بصورت مستقیم به شبکه متصل کرده اید
لطفاَ جهت توجیح خطاهای خود
خدا را درنظر بگیرید
:
:
:
آخرین اخبار