تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد:
بهره‌برداری از سلف‌سرویس جدید دانشگاه رامین خوزستان
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از افتتاح سلف‌سرویس جدید این دانشگاه فردا، 26 بهمن‌ماه با حضور دکتر صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از افتتاح سلف‌سرویس جدید این دانشگاه فردا، 26 بهمن‌ماه با حضور دکتر صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

دکتر احمد کوچک‌زاده در خصوص سلف‌سرویس جدید این دانشگاه، اظهار کرد: تاکنون از سلف قدیمی دانشگاه که در گذشته برای حدود 300 دانشجو احداث شده بود، استفاده می‌شد در حالی‌که اکنون تعداد دانشجویان به حدود 2 هزار و 500 نفر افزایش یافته است و از سوی دیگر مشکلات زیادی در این خصوص از جمله فرسودگی ساختمان و وسایل و تجهیزات وجود داشت.

وی افزود: سال‌ها قبل سلف جدیدی با گنجایش یک‌هزار و 200 دانشجو شامل 600 دانشجوی پسر و 600 دانشجوی دختر در 2 سالن مجزا و مجهز طراحی شد که از دو سال گذشته راه‌اندازی این سلف در برنامه دانشگاه قرار گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان این‌که حدود پنج سال پیش سلف جدیدی آغاز به‌کار کرد اما به دلیل کمبود اعتبارات و تغییر مدیریت فعالیت آن متوقف شد، تصریح کرد: این ساختمان سال‌ها بدون‌استفاده مانده بود و اکنون پس از ترمیم، تکمیل و رفع نواقص موجود به‌عنوان سلف جدید افتتاح خواهد شد.

کوچک‌زاده اعتبار تجهیز و خرید وسایل این سلف را بالغ بر 1.2 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: وسایل پخت کاملأ جدید و آخرین وسایل موجود در بازار از جمله دیگ‌های تحت فشار بخار برای این ساف خریداری و نصب شده است که امکان سوختن غدا در آن وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که تقریبأ یک هفته کار پخت غذای دانشجویان با این وسایل به‌طور آزمایشی انجام می‌شد اما به دلیل برخی نواقص احتمالی در ساختمان، سالن غذاخوری به بهره‌برداری نرسید، گفت: از شنبه آینده این سالن نیز بهره‌برداری خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تصریح کرد: از دو سال گذشته و در دوره مدیریت جدید دانشگاه مقرر شد اقدامات لازم برای بهره‌برداری از چند ساختمان بدون استفاده دانشگاه انجام شود.

کوچک‌زاده افزود: یکی از این ساختمان‌ها، دانشکده کشاورزی بود که از سال گذشته مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گرفت؛ همچنین سلف سرویس دانشگاه فردا افتتاح خواهد شد و دانشکده علوم دام نیز که در دو طبقه ساخته شده بود، از سال آینده پس از تجهیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساختمان قدیمی سلف سرویس، عنوان کرد: این ساختمان نیز تغییر کاربری خواهد یافت که البته در این خصوص نظرات متفاوتی وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار