تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرناندو: استقلال اهواز می‌تواند جبران کند
گلر اول تیم استقلال اهواز گفت: با نتایجی که اخیرا به دست آورده‌ایم، کمی فشار از جوانان تیم برداشته شده است و بازیکنان کم‌کم بهتر از این هم می‌شوند
گلر اول تیم استقلال اهواز گفت: با نتایجی که اخیرا به دست آورده‌ایم، کمی فشار از جوانان تیم برداشته شده است و بازیکنان کم‌کم بهتر از این هم می‌شوند.

لویز فرناندو درباره وضعیت فعلی تیم، بازی روز گذشته با ذوب‌آهن و پیش‌بینی‌اش از آینده استقلال اهواز به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

*در ابتدا از بازی روز گذشته با ذوب‌آهن بگویید؟

به نظرم این بازی سخت‌ترین بازی تیم ما بود و بهترین تیمی بود که تاکنون در این‌جا رو‌به‌روی آن بازی کرده‌ بودم. ما بسیار زحمت کشیدیم تا توانستیم از این بازی نتیجه تساوی را به دست آوریم. در کل بازی خوب بود و تیم اشتباه زیادی نداشت و خدا را شکر موفق شدیم، حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

*کسب این یک امتیاز تا چه اندازه در روحیه تیم تاثیرگذار بوده است؟

الان روحیه تیم خوب است؛ بازیکنان ما همه جوان هستند و می‌خواهند خود را نشان دهند. آقا سیاوش هم به ما می‌گوید که به نتایج بازی‌های اخیر برابر استقلال تهران و ذوب‌آهن نگاه نکنید و به فکر سایر بازی‌ها باشید. ما خیلی در گذشته استرس داشتیم و باشگاه مشکل داشت و بسیاری از بازیکنان‌مان هم از تیم جدا شدند و اکنون همه نفرات جوان هستند.

به هر حال از بازی با استقلال تهران به بعد، روحیه تیم خوب و تیم یک‌دل شده است. به جز من و عادل کلاه‌کج و یکی دو نفر دیگر، سایر بازیکنان 19 تا 21 ساله هستند. اکنون هم روحیه فوتبالی تیم خوب شده است. ما در بازی‌های اخیر برابر تیم‌های استقلال‌تهران و ذوب‌آهن طبق آن‌چه آقا سیاوش خواسته بود، کار کردیم و اکنون هم باید به فکر سه امتیاز بازی با نفت‌تهران باشیم.

*از دیدار با استقلال تهران و بازی در آزادی هم بگویید.

استقلال تهران در صدر جدول قرار دارد و یک تیم پرطرفدار و خیلی خوب است ولی به نظرم کیفیت بازی تیم ما هم در این دیدار بد نبود و طبق آن‌چه آقا سیاوش خواسته بود، کار کردیم. در کل بازی خوب بود و در آزادی نتیجه گرفتن برای جوانان تیم ما، خوب بود.

*در نیم‌فصل اول به شما بازی نرسید ولی اکنون در چند بازی اخیر موفق ظاهر شده‌اید؟

مشکل ابتدای فصل من این بود که 12 هفته کارت بازی‌ام صادر نشده بود و فقط با تیم تمرین می‌کردم ولی در نهایت با آماده شدن کارت بازی‌ام و جلب اعتماد کادرفنی، توانستم درون دروازه قرار بگیرم.

*چقدر امیدوارید استقلال اهواز همین روند خوب را ادامه دهد؟

با این نتایج کمی فشار از جوانان تیم برداشته شده است و بازیکنان کم‌کم بهتر از این هم می‌شوند. من به ادامه این روند خوب، بسیار امیدوار هستم و بسیار دوست دارم که همین روند را ادامه دهیم. تا پایان مسابقه 10 بازی که دارای 30 امتیاز است، باقی‌ مانده است و می‌توانیم جبران کنیم. نباید به جدول خیلی نگاه کنیم و ان‌شاالله اگر بتوانیم چند برد کسب کنیم، می‌توانیم به سمت ماندن در لیگ برتر برویم.

*یعنی استقلال اهواز می‌تواند در لیگ برتر بماند؟

امیدواریم و ناامید نیستیم ولی کارمان خیلی سخت است. همیشه در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن بسیار سخت است. اکنون تیم‌ها نزدیک به هم هستند و اگر بتوانیم از چند بازی آینده نتیجه بگیریم، خوب است.

و صحبت پایانی...

از آقا سیاوش که با این شرایط سخت، بازیکنان را جمع و جور کرده و به آن‌ها بازی داده است، تشکر می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار