تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری رقابت‎های کورس سوارکاری کشوری در اهواز
هفته دوم مسابقات کورس ملی قهرمانی اسب اصیل عرب در اهواز برگزار شد
هفته دوم مسابقات کورس ملی قهرمانی اسب اصیل عرب در اهواز برگزار شد.

این هفته از رقابت‎ها، جمعه (23 بهمن‎ماه) در پیست سوارکاری مجموعه نیروی اهواز و با شرکت 30 راس اسب برگزار شد.

در این هفته از رقابت‎ها، چابک‌سوارانی از اهواز، شادگان، تهران، خرم‌آباد، دزفول و ماهشهر حضور داشتند و در چهار کورس با یکدیگر رقابت کردند.

در کورس اول مسابقات، جبرئیل اندروا با اسب "ماهان گودرزی"، به مالکیت باشگاه نجیب از اهواز به عنوان نخست رسید، نوید زهرایی با اسب "موج بریحی" به مالکیت سعید بریحی از همین شهرستان به مقام دوم دست یافت و محمد حاجی‌زاده با اسب "مرسدس" به مالکیت قاسم آلبوغبیش از شادگان سوم شد.

در کورس دوم، جبرئیل اندروا با اسب "مرصاد سردار" به مالکیت حشمت حسن‌زاده از اهواز قهرمان شد و علیرضا سپهوند با اسب "گیو" به مالکیت قاسم آلبوغبیش از تهران و رضا طهماسبی با اسب " گلادیاتور" به مالکیت مازیار رفیعی از خرم‎آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کورس سوم، علیرضا سپهوند با اسب "فیصل" به مالکیت قاسم آلبوغبیش از تهران و علی زارعی با اسب "مهیار پسنده" به مالکیت اهورا پسنده از دزفول به ترتیب به مقام‎های اول و دوم نائل شدند و محمد مقدم با اسب " لولوبدران" به مالکیت حسام مقدم از ماهشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کورس پایانی، علی زارعی با اسب "فرح خان" به مالکیت تمنا زراعی از دزفول، محمد حاجی‌زاده با اسب "گیومات" به مالکیت میثم برغش از همین شهرستان و مهدی هلاکوپور با اسب "گیو" به مالکیت عزیز هلاکوپور از شوش به ترتیب عناوین اول تا سوم را ازآن خود کردند.

بیست‎ودومین جشنواره کورس ملی اسب‎های اصیل عرب تا چهار هفته آینده در استان خوزستان ادامه خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار